Followers

Thursday, April 5, 2012

Ape aktiviti kami di hujung minggu??



























Seperti sedia maklum, family aku ni kecik je, adik beradik 3 org, abg aku dah kawen, aku baru kawen, adik aku plak still skolah lg.Walaupon aku dah kawen, tp bile weekend, & hubby plak kene kerja, aku x lepas kan peluang join family aku beraktiviti di hujung minggu seperti waktu2 aku bujang2 dulu.Aktiviti kitorg biasa lah, kalau dah pempuan tu xleh dipisahkan dgn bershopping, papa pun ikut join sekali,sbb dah terbiasa dah..Ke mana pergi,papa msti ade punyer,mane ade mak,situ lah ade papa,kan..hehe..

So,sabtu haritu,sperti yg di plan,kitorg siap utk ke sunway pyramid je,x jauh pon..Plan asal nk main ice-skating,coz dah lame rase nyer x main..Sebelum belum ade rezeki nk pregnant ni, baik aku main puas2 dulu, kang dah preggy, dah ade anak, bile nyer aku nk main segala kan..hehe..kena tggu anak2 besar lah jawab nyer, mak nyer plak dah mmg sejak azali sifat "kanak2 ribena" tu sukar dikikis dalam diri,walaupon umor dah suku abad..hehe...25 tahun je baru..hehe..so, main lah puas2 yer .


papa as a driver kami yg sgt bertauliah..hehe...

anak buah aku yg sulung ni dpt ikut, adik die kena tggal..cian adikk..

sampai2 je, aktiviti wajib lah kan, shopping time..mak aku dah x pndang kiri kanan dah tu..haha..jom lah join sekali, hadoii, rabakk poket cmni kalau ikutkan hati..

lepas shopping pekena popia krispy ni plak..mmg terbaeekk lah popia die...
Ice-skating at sunway pyramid...


0 comments:

Post a Comment

* Sila2 kan lah tinggalkan jejak anda disini.
* Terima Kasih ..=)