Followers

Thursday, April 5, 2012

Jumpe Khairul Fahmi Che Mat (Apek) ,Harimau Malaya


Bagi peminat2 KFCM (Khairul Fahmi Che Mat), sorry ek kalau gmbar ni bikin panas hati je..hehe..Actually, mmg x sgka dpt jumpa KFCM mase tgh leka main ice-skating kat Sunway Pyramid sabtu kelmarin.Mase tu ice-field mmg penuh dgn org, mcm2 org ade, .Tiba2 mate tertumpu kat sorg mamat ni, sekali pandang, aku boh layan je, tp terpikir jap, eh mcm kenaii...Eh ,x kan kot, die kan dok kat kelantan sane, mgkin pelanduk 2 serupa kot, 2 kali pndang mcm mamat Jepon pun ade,tp masuk kali ke tiga pndang, haa mmg sah lah , betul lah dia tu KFCM.Tp x ramai yg perasan die, sbb die sorg2 je, last2 tu baru nmpak die ngan kawan die.Pastu tnpa segan silu, aku selamba je pggil die ckap nk bergambar, kebetulan papa & mak tggu kat luar mmg dah standby kamera trus snap gmbar kami bertiga.

Nak ikutkan aku ni bukan lah peminat setia die pun, just kebetulan dah jumpa die kat situ ,saje lah nk bergambar sbb ramai sgt peminat die ni kan.Aku tgk xde lah hensem mane pon, hensem lg laki aku.Harap popular je lebih kot.huhu..Seriously, die hanya terer di padang bola bukan di padang ice-skating.Mase nk tgkap gmbar tu pon, die hmpir2 tjatuh, hahaha...cian2..

Klu nk taw, lepas je kitorg bgambar dgn die, terus ramai yg ajak die bergambar, mgkin dorg baru perasan akan kehadiran die kot..hahaha..kirenya mate kitorg ni tajam lah..haha..mak aku lg best siap pegang tangan ngan die lg, excited giler...malu2 je KFCM time tu..hahaha


kami bertiga,perasan x, glove kitorg kaler same...hehehehe...mmg glove kebanyakannyer kaler same lah..saje je nk bikin panas..hehe



Danny & KFCM...

Parent ku with KFCM

OPPSS!!1..msti ramai peminat KFCM menangis kalau tgk gmbar ni, mak aku siap pegang tgn lg ngan die..huhuhu..


1 comment:

* Sila2 kan lah tinggalkan jejak anda disini.
* Terima Kasih ..=)