Followers

Wednesday, April 18, 2012

Tak sihat lg

Dah lebih seminggu aku menderita melayan selsema ni.Minggu lepas ari isnin aku start demam, pastu satu2 penyakit dtg, selsema & batuk plak menyerang.Ari rabu nsb baik cuti, aku rehat puas2 kat umah, ari khamis plak, bgun2 tido nk pergi kerja, terus suara hilang.Perghh, kepala pon pusing yg amat.Tak tahan sgt, terus bgtaw boss ckp arini xdpt masuk opis,aku amik mc je.Lepas je bgtaw boss, bukan aku pergi klinik, aku terus bantai smbung tido smpai kul 11.30pg.Perghhh nikmat betol...haha..Bangun2 je call hubby ckp nk gi klinik, ingat kan nk tggu hubby balik kul 1.30 boleh gi sesama, tp malas plak takut  lambat nnt doktor xde kat klinik plak, dah 1 azab nk menunggu doktor masuk kan.So, aku pegi jela sengsorang,alaa bukan jauh pon klinik, depan umah je kot.

Dah smpai klinik, lega sbb x ramai patient, aku sorang je mase tu.Best nyer lahai..Masuk2, doktor lelaki cine mude giler, wat aku mcm x yakin je betul ke die ni doktor, mude giler, pastu pakai t-shirt biasa je, sempoi habis lah..Muke pon boleh tahan jambu lah jgak.Haishhh...Aku ni dah ler x biasa ngan doktor lelaki, sboleh2 aku nk elak dr jumpa doktor lelaki,biasa aku gi sini, smua doktor perempuan je yg rawat aku, kalini doktor lelaki, nak x nak redah jela, dlm hati dok doa, jgn lah die suruh selak2 bagai..Maluuu...

Nasib baik die x suruh selak2 bagai, die just check tekanan darah & check suhu badam dan suluh2 dlm mulut je.Pastu mcm biasa, habuannya dpt lah se"bundle" ubat..Haa amik ko...Dah bayar semua, terus lepak umah mak, makan2 smntara tggu hubby balik.Hmm yg x syiok nyer, smpai skrg ni aku x sihat2 lg, demam dah ok dah,cume selsema & batuk je degil betul.Aku rase lg aku makan ubat, lg teruk selsema & batuk aku ni.Nape ek..? Hubby dah bg hint suruh aku gi check kat hospital plak, Sbb die pon kesian tgk aku sengsara melayan selsema & batuk ni.Haii lah nasib..harap2 2,3 hari nnt elok lah, x tahan lah kalau hidung tersumbat.Siksa rase nk bernafas..hadoiii..

0 comments:

Post a Comment

* Sila2 kan lah tinggalkan jejak anda disini.
* Terima Kasih ..=)