Followers

Wednesday, April 4, 2012

Taman Tasik Taiping


Kalini kami bjalan jauh sikit, alang2 dah follow pengantin gi fotoshoot kat sini, kitorg pon join skali lah berposing sane sini..Taman Tasik Taiping terletak kat pekan taiping, kalau x silap aku lah.Taman ni sesuai utk aktiviti riadah bsama keluarga, nyaman, pemandangan yg sgt menarik, ramai jgak pengantin yg memilih taman ni utk mengabadikan gmbar perkahwinan mereka.

Tengok gmbar ni, cantik kan pemandangan sekitar taman tasik ni, cume kami x berpeluang nk berbasikal itik kat tasik tu, sbb kejar mase, kang pengantin tggu lame plak kan.Kalau kami berdua je, dah tentu kami x lepas kan peluang tu.Takpe lah, ade rezeki kite pergi lg ek hubby..lalalaal...hehehe..


cantik kan..ade seni jgak aku tgkp gmbar ekk..haha

sejuk je mate memandang..


pinjam crown penagntin jap...hehe

nmpak x pengantin tgh busy berphotoshoot...hehe






































2 comments:

  1. sempat lagi dia ye..hukhukhuk..comey je pengantin lama tu

    ReplyDelete
  2. hehe..pengantin lame yg dah basi..

    ReplyDelete

* Sila2 kan lah tinggalkan jejak anda disini.
* Terima Kasih ..=)