Followers

Tuesday, May 8, 2012

Mini Drum Set



Mula2 tgk kat wall FB, trus jatuh cinta.Bagi aku ianya sgt seni.Seni lah sgt..But its very cute munch2..hehe.Aku beli dr sini .Owner die sepupu aku.Kire dpt harga sedara mara lah ni.Hehe..Niat asalnyer, nk beli untuk Danny (anak buah aku), tp last2 mak buah nyer pembelot.hehe.Mase baru beli tu, suruh hubby pasangkan, bile dah pasang, hubby try letak kat ruang tamu kitorg yg comey tu, alaa sweet lah plak, terus x jadi bg kat anak buah aku.Sorry lah Danny yer, nnt Angah beli yg lain.hehe..

Mase ni baru amik dari umah kazen aku,tgk dr kotak dah jatuh cinta dah..
Nmpak sweet plak bile di letak kat ruang tamu.
Mak buah plak yg lebih2..cube try test dulu..cubaan 1..2..3..hehe

0 comments:

Post a Comment

* Sila2 kan lah tinggalkan jejak anda disini.
* Terima Kasih ..=)