Followers

Thursday, May 31, 2012

Start bisnes


Akhirnya berjaya bergelar businesswoman,cita2 dr kecik ni.Dari dulu nk mula tp xtaw cmne nk mula, alhmdulillah, nsb baik ade kazen yg bermurah hati mencurahkan ilmu berbisnes ni.Baru smlm page dirasmikan,hehe.Alaa bisnes kecik2 je, jgn plak korang ingat aku buka company besar2 plak.Aku nk try dulu bisnes kecik2 ni.Alhmdulillah, baru sehari dah dpt sorg customer.Kazen aku ckp, aku kena bersedia dr skrg cmne nk hadapi karenah2 pelanggan yg mcm "peel".Fuhh harap2 aku tabah.Nak kaya kan???hahahha..Konon nk cr duit raya utk tahun ni, kot lah dpt tmbah2 barang umah ke kan.Takkan nk hrap kat hubby je.Cian die..hehe..

Bisnes ape yg aku buat ek??? Aku jual stroller bermacam2 brand, Halford, Quinny, Aldo, Inglesina, Mclaren and mcm2 lg.Permulaan ni aku jual 5,6 brand dulu, sbb tkut aku xleh nk catch up lak nnt.Ni pon aku x hbs study lg pasal stroller2 ni.Aku dah lah xde anak lg, tp nk menjual stroller, xpelah saje nk try nasib.Mane taw rezeki aku kat situ.

Bagi sesiapa yg beli stroller ngan aku boleh email aku kat elfekluz1921@gmail.com atau Like page ni Heaven Of Stroller. Harga sgt berpatutan, yg penting harga jauh lbh murah dr korang beli kat kedai2.X percaya, korang boleh wat survey dulu sblum membeli dgn aku.InsyaALLAH, hrga mmg terbaik dr ladang..hehe..SUPPORT ME OK!!!! =)











2 comments:

  1. nory,

    bagusnya dah ada bisnes sndr.
    jeles ok!
    hehehe.
    good luck dear.
    semoga bisnes nory berkembang pesat.
    nnt bila akak expecting, mesti akak support nory.
    InsyaAllah ;)

    ReplyDelete
  2. bisness kecik2 je kak..xtaw lah boleh bertahan ke x..nory doakan akak cpt2 peknen, nnt bg jangkit kat nory plak..hehe..aminnn!!!!

    ReplyDelete

* Sila2 kan lah tinggalkan jejak anda disini.
* Terima Kasih ..=)