Followers

Friday, October 31, 2014

Aku dah nekad


Salam Jumaat..

Yupp!!! Kalini aku betul-betul nekad..Nampak tak resume tu, lama dah aku pendam harini aku siap-siap print dah, aku dah sedia menghadapi apa yang akan datang,aku dah get ready bila-bila masa je aku boleh angkat kaki dan blah!!!Keputusan yang sangat drastik, aku tak taw betul ke tak apa yang aku buat ni cuma aku harap ada hikmah tersembunyi di sebalik semua ni, aku percaya rezeki ada dimana-mana, Harini masih ke opis lagi family aku terutama mak dan adik aku asyik wassap suruh aku tak payah datang kerja je harini, tapi aku taktaw apasal aku baik hati sangat aku nak habiskan sisa-sisa kenangan aku selama 5 tahun aku berkhidmat kat sini, harini 31 Oktober 2014 mungkin hari terakhir aku kerja sini,mungkin jugak tidak, sekarang keputusan hanya ditangan aku je.Nak dan taknak??Cuma kalini aku macam tiba-tiba nekad nak berhenti jugak..Taktaw kenapa sejak akhir-akhir ni, bertimpa-timpa masalah yang buat aku makin stress dan makin tawar hati untuk terus bekhidmat kat sini..Lantakk larr...Biar lah..Aku malas pikir dah, yang aku taw sekarang, aku nak berhenti jugakkk. 

Ada sesiapa taw kerja kosong area puchong roger-roger aku ek..5 Tahun aku kerja sini, tipu kata tak sayang, boss baik  walau adakala dia meroyan tak tentu pasal jugak, tapi aku tak kesah sangat bab kena tempias meroyan bos tu, tapi aku tak tahan kena aniaya dengan staff lain.Biar aku je taw.Malas nak kecohh dah sebab apa dan kenapa..Yang penting, harini adalah hari last aku menaip enty blog di opis, pasni update kat rumah je..huhu.

8 comments:

  1. Assalm nory,
    InsyaAllah ada rezeki nory yang lebih baek kat tempat laen..
    stay strong k..
    pasni up entry bebanyak2 tau
    baru 2hari nory tak up story akak rasa lama pulop tak ngomen kat sini he3

    ReplyDelete
  2. Tak pela..bole cuba dkt tempat lain..pecaya rezeki dkt mana2..mungkin Tuhan rancang benda lebih baik utk Nory..

    ReplyDelete
  3. InsyaAllah ada hikmah dan rezeki akak di mana2.. good luck kak .. takpe org buat kita, jgn kita buat org...

    ReplyDelete
  4. assalamualaikum nory.. kenapa ni yanggg? siannya. kuatkan hati ye. in shaa Allah, ada rezeki lain buat nory sekeluarga...

    ReplyDelete
  5. InsyaAllah..rezeki ada dimana2..kita berhak tentukan apa yang terbaik untuk kita..kan??

    ReplyDelete
  6. try tempat lain
    . maybe di tempat lain rezeki lebih baik dan suasana lgi baik dri tempat lama

    ReplyDelete
  7. good luck kat tempat lain.adarezeki yg lagi baik kat luar sana.insyaAllah

    ReplyDelete

* Sila2 kan lah tinggalkan jejak anda disini.
* Terima Kasih ..=)