Followers

Wednesday, October 1, 2014

Esgesee.com : Korean Fashion Wholesale


Sekarang ni pegi mana-mana pon semua tengah gila dengan fashion Korea, lagi-lagi budak sekolah sebaya adik aku tu, dia pon gila sangat dengan fashion dari Korea ni, kalau boleh semua fashion terkini dari Korea, dia nak beli, dia nak pakai, tu belum lagi bab lagu-lagu K-Pop dia tu..Pufffttt..

Tetiba rasa macam nak cari hadiah untuk adik aku tu, dan tetiba terjumpa website Korean Fashion Wholesale iaitu Esgesee.com. Website ni memang sesuai untuk penggemar Online Fashion Wholesale di Malaysia ni yang susah nak cari baju-baju fashion Korea yang diminati, sebab tak banyak kedai pakaian or online shop yang jual baju fashion- fashion Korea ni, kalau ada pon, tak banyak pilihan, tapi dekat Esgesee.com ni macam-macam pilihan ada, semua up to date, ditambah lagi dengan harga yang murah dengan kualiti kain yang sangat memuaskan hati.Harga bawah RM30 pon ada, murah kan??Tak percaya ke?? Kalau tak percaya, pergilah terjah website Esgesee.com sekarang, kompom ko rabak mata nak pilih..huhu..Sesuai sangat bagi penggemar online shopping sebab Esgesee.com ini merupakan  antara satu-satunya Online Korean Fashion Wholesale di Malaysia.

zero defect guarantee kawww!!!jangan main2...Harga murah, pakaian berkualiti..Memang superb lah..Berbaloi-baloi..

Peniaga online pon boleh dapatkan stock pakaian fashion Korea ni kerana harga dah tentu jauh lebih murah dari pemborong lain selain dari menyediakan service dropship.

Tak semestinya fashion Korea ni semua jenis yang tak cukup kain, ada juga yang sesuai untuk muslimah, so, muslimah diluar sana jangan ragu-ragu nak berfashion ala-ala bintang k-pop..Aku pon teringin jugak..Ahhh tetiba..hehehe..



Agak-agak rasa nak cute macam Korean Girls kat dalam gambar tu, moh ler kite shopping online di 

6 comments:

  1. alamakkkk kalau smp rabak mata xberani la nak terjah..kang terjebak..owh tidakkk!!.;)

    ReplyDelete
  2. Rabak mata rabak poket rabakk habisssssss

    #norypinjammesincopduitkejap??
    #takkelako
    #okbaiii

    ReplyDelete
  3. mmg murah.pernah usha website ni dulu.

    ReplyDelete
  4. hooo, nanti terjadi kpop pulak , adui

    Jom ramai-ramai datang MYBLOGFEST

    ReplyDelete

* Sila2 kan lah tinggalkan jejak anda disini.
* Terima Kasih ..=)