Followers

Friday, January 13, 2017

Ada ni haaaa


Salam jumaat uolls, tak sangka dapat jugak aku bekerja 5 hari penuh minggu ni...muahahahahaha...Baik kan hakak..Maklumlah sejak boss baru masuk ni, azam pon kena baru.Bagus jugak boss baru ni masuk, atleast ada perubahan baik terhadap prestasi kedatangan aku.kehkehkeh...



Ni tengah mengadap kad-kad CNY untuk diedarkan kepada customer & supplier.Masih relevan lagi kad raya ni sebenarnya ekkk...heheheh

Oh yer harini boss n bininya (bos baru) masuk opis pagi je, tengahari dah chau chin chau..Bahagianya rasa hati ni, pagi tadi masuk2 je agak kelam kabut sikit, biasalah bini boss yang cerewet nauzubillah tu, ada je kerja-kerja aku yang dia suruh edit balik, heyyyy sakit hati, tapi takpe sebab hari jumaat, so mood aku agak baik sikit, so malas nak panas2 hati, fikir esok cuti je..Fikir yang indah-indah je harini..Muehehehehe..

Semalam dikejutkan dengan berita kemalangan paklang aku (jiran sebelah rumah), kalau ikutkan gambar van yang dipandu, agak teruk jugak, tapi alhamdulillah paklang cuma luka2 di tangan dan badan je, takde patah or retak segala.Dugaan awal tahun baru untuk paklang sekeluarga, moga dipermudahkan segalanya untuk seluruh anggota keluarga.Tahun ni anak sulung dia nak kawen, alaaa yang bertunang haritu tu..Aku pon tumpang excited bila adik sepupu nak kahwin, mcm dah lama family belah mak aku ni tak buat kenduri kahwin, yela memasing semua dah kahwin, tinggal beberapa generasi je lagi yang tunggu nak cukup umur baru boleh kahwin..heheheh

Hurmmm oklah nak keluar lunch kejap, laparrr teruk dahni, mak masak apa lah harini ekkkk, tak sabar nak balik makan, mujur rumah mak dekat dengan opis, bertuahhh badan kann..hahahahaah


3 comments:

  1. Salam jumaat..wah kad dah stand by ya..jap lagi meriah limau mandarin pulak..yeyy..

    ReplyDelete
  2. Singgah baca entry :) salam jumaat

    ReplyDelete
  3. slamat mengadap kad CNY..bos xmasuk ptg syok ler

    ReplyDelete

* Sila2 kan lah tinggalkan jejak anda disini.
* Terima Kasih ..=)