Followers

Tuesday, January 31, 2017

Menang Grand Prize Lucky Draw lagi untuk tahun ni

Last day kerja Rabu haritu, lunch dekat Four Point Hotel dekat Bandar Puteri.Wendy gerak dulu dari opis sebab nak jemput anak kat sekolah, pastu baru dia direct gi hotel, aku plak terpaksa lah naik satu kereta dengan staff lelaki lain.Aku sorang je perempuan okey..Urghhh...Mujur staff opis aku ni baik2 orangnya, alhamdulillah..Awal2 aku dah cop duduk seat depan sekali, nak kereta Alza si Ah Fatt..Oiii dia bawak kereta dah macam hape dah, puas aku brek dengan penuh imaginasi tinggi padahal takde pedal brek pon kat bahagian kaki penumpang.Sabooo jela aku..Mujur selamat sampai dengan selamat.Dan mujur time balik aku naik kereta Wendy..heehee..

Takde gambar pon masa sessi lunch time, alaaa kitorang satu meja je ada sebelas orang termasuk boss n bini dia.Tu jela staff yang ada pon.huhuhuuu..Not bad jugak buffet kat situ, aku suka desert dia, asyik duk berulang je kat bahagian desert tu, sampai boss tegur, wahhh u suka desert ek..hehehe..

Lepas makan, dalam pukul 2 lebih gerak balik opis semula.Sambung setelkan kerja sikit lagi, lepas tu pukul 4 lebih, boss ajak semua berkumpul kat bawah.Ada sessi mini lucky draw..Grand prize pada hari bertuah tu adalah Hamper yang kesemuanya makanan cina yang dab tentu2 aku tak makan pon, so aku tak target langsung nak dapat grand prize..Yang lain semua akan dapat goodies bag tiap sorang.Dapat tu pon aku okey je.Lain lah kalau grand prize peti ais ke, aku teruja jugak lah...muahahahaha..

Tapi nak dijadikan cerita cabut punya cabut nombor..Last2 aku yang dapat grand prize tu.Taktaw nak gembira ke hape..Tapi pura2 gembira jugaklah depan boss kan..hehehhe..Hamper ni bernilai RM250 lebih kurang.Aku tak tahu nak buat apa dengan hamper ni, ingat nak lelong murah2 dengan kawan cina Abi jela..Bape dia nak bayar aku redha je, dari terbiar je takleh buat apa kan.Nak bagi Wendy, dia tolak sekeras2nya plak.Dia suruh aku jual dapat duit katanya..Haishhh..

Bila bagitau Abi n Mak yang aku menang grand prize, semua macam dah pasrah je.Katanya aku ni memang selalu luck dapat grand prize..Tahun lepas pon masa dinner kat company lama menang lucky draw grand prize sebijik aircond..Ehhehehehe..Tetiba rasa ehhh haah ek, rezeki aku kot tang situ kot.Kerap dapat grand prize..hehehehe...Sampai tak reti nak react camne dah bila menang..Hahahaha, eh bukan riak tau, cuma teruja menguasai diri.Biasalah kita ni, ada yang kurang tang sini, tapi kelebihan ada tang lain pulak, sama macam konsep rezeki ni jugaklah kannn..

Sebelum ni pernah menang tiket ke Medan, pakej honeymoon, dan macam2 lagi, hurmmm baru aku sedar aku ni kekadang macam lupa nak bersyukur ke hape, tu pon masih merungut lagi, nak itu nak ini.Tak semua yang kita nak tu kita akan dapat kannn..Contoh nak gi Korea, tak sampai2 lagi ni, bila lah nak menang pakej ke korea plak ni..Fuhhh fuhhh doa banyak2..

Apa2 pon syukur dengan apa yang aku dapat ni.Hope tahun depan boss kasi upgrade hadiah grand prize..Mana lah tahu rezeki masih menyebelahi aku utk menang grand prize lagi..hehehehehhe...

4 comments:

  1. Jual jer nory..nnt dapt duit blh bli hmper baru n halal..hihi

    ReplyDelete
  2. Kena jual la hamper tu hehe..apa2 pn tahniah grand prize

    ReplyDelete
  3. wah rezeki tu. alhamdulillah. tahniah ya. :)

    ReplyDelete

* Sila2 kan lah tinggalkan jejak anda disini.
* Terima Kasih ..=)