Followers

Sunday, January 15, 2017

Jom beli kereta online di Tookar.my


Beli kereta secara online?

Korang pernah dengar beli kereta melalui online tak?First time dengar ek? ok takpe, ni nak bagitahu yang sekarang ni korang tak perlu lagi buang masa beli kereta secara offline, yang memerlukan korang kesana kemari untuk urusan jual beli kereta ni, leceh kan nak beli sebijik kereta pon kadang sampai 3 , 4 tempat nak kena pergi untuk setelkan dokumen dan pinjaman segala.


Sekarang ni korang boleh gunakan medium online di Tookar.my, yang lebih mudah serta menjimatkan.Dan yang lebih menariknya sempena Tahun Baru Cina 2017 ni, Tookar.my menawarkan penjimatan yang lebih lagi untuk pelanggannya.So apa lagi, inilah masa terbaik untuk korang memiliki kereta idaman.


Korang boleh memilih dari lebih 200 wakil jualan sah di bawah Tookar.my ini yang membolehkan korang membuat penilaian serta perbandingan.Korang cuma nyatakan kreteria kereta yang korang inginkan beserta dengan bajet yang bersesuaian dengan bajet sedia ada.Kemudian, korang akan dihubungi semula oleh wakil jualan yang terpilih yang sesuai dengan kreteris yang korang mahu kan.Mudah kan???

Macam nak book??Ni haaaa ada tunjuk mkat bawah ni..korang boleh rujuk gambar kat bawah ni ok..Senang nak faham dengan gambar rajah camni kan..


Pembelian melalui Tookar.my juga tidak melibatkan orang tengah atau "middleman" yang biasanya mengaut keuntungan atas angin kerana korang akan berurusan secara direct kepada wakil jualan.dengan itu, lebih banyak penjimatan dan keuntungan yang akan korang nikmati melalui pembelian online di Tookar.my ini.


Ni antara testimoni pelanggan yang berjaya membeli kereta secara online di Tookar.my, so korang tak perlu ragu-ragu lagi kerana laman web Tookar.my ni sememangnya perkhidmatan yang sah disisi undang-undang, jangan rasa takut tertipu ke apa..Ramai yang dah berpuas hati dengan servis jual beli secara online melalui Tookar.my ni.Dijamin korang pun akan berpuas hati, aku pon nak riki-riki kereta idaman jugak ni.hehehehehee...


BERITA BAIK!!!


Sempena Tahun Baru Cina 2017 ini, Tookar.my menawarkan penjimatan yang lebih banyak lagi untuk pelanggan yang membuat pembelian secara online.Hanya perlu daftar www.tookar.my , pilih kereta idaman korang dan gunakan Kod Promosi ini SL1E8PC2..

 https://www.tookar.my

Jangan terkejut plak bila korang dapat angpow selepas membeli kereta di Tookar.my ni..Rezeki jangan ditolak orang tua kata..heeeee..


1 comment:

  1. wahh menarik. mudah sekarang ni. beli kereta dari rumah pun boleh :)

    ReplyDelete

* Sila2 kan lah tinggalkan jejak anda disini.
* Terima Kasih ..=)