Followers

Wednesday, August 20, 2014

Kasut Rizqy yang 'Special Edition'


Muka langsiii macam tengah bersiul riang gitu kan,,gaya macam nak ngurat awek,,Phewwwittt...Sape nama, panggil saye abam Iqy..Abam Fifiy pon boleh..Abam Aish pon boleh...hehe..


Arini nak story pasal kasut special edition "Rizqy' ni..Ramai rupanya yang berminat, aku ingatkan ramai dah taw pasal kasut ni, tengah TOP kat IG masa aku beli tu..Aku plak jenis yang suka aim barang dari Iqy dalam perut lagi, mana yang aku berkenan, aku printscreen online shop tu simpan dalam memo henpon, ada duit terus order..hehehe..Sindrom mak2 kot kan..Bukan aku sorang je perangai camni, aku percaya mak2, ibu2 lain pon perangai cam aku jugak kan..hehehe..Sep..sep...sep..Dah jarang dah aku ushar barang keperluan aku, semua barang Dak Iqy je sekarang ni.Bagi aku dunia dan zaman aku dah berlalu, sekarang zaman dan dunia baru untuk Iqy je..Semua untukmu sayang..I lappp U...Mama janji tak bagi adik lagi dalam masa terdekat ni, perhatian 100% milik Iqy n abah je sekarang ni..Heehee..Tapi kuasa tuhan sape tahu kan..Mama redha je kalau ditakdirkan termengandung lagi dalam waktu terdekat ni  walaupon trauma tak hilang lagi..hahahaha..

Ok meh nak share kat mana aku order kasut "special edition with name" ni..Aku order kat Instg Online Shop @Littlecutiekids ..(rujuk gambar bawah)..Kasut ni pre-order, aku order sebelum raya, bayar depoit dulu, nak bayar habis pon boleh..Servis sangat tip top, owner sangat soft spoken, aku sukaaa bekerjasama dengan tokey online shop yang tak sombong macam ni..Rasa hari2 nak membeli-belah kat situ, nasib baik poket tak berapa nak tebal..hahah .Telan air liur jelaa..




Follow sini okey...


Kasut boleh pilih nak pattern design macam mana yang ko suka.tak semestinya macam kasut Iqy tu je, macam2 pilihan kasut lain ada, jangan rambang mata sudah..haha.Tulisan kat tapak kaki pon boleh pilih..Ikut suka dan minat masing2..


Didatangkan khas dalam kotak macam ni, aku suka beli kasut Iqy yang siap ngan kotak, sebab aku suka simpan kasut iqy dalam kotak, nampak kemasss je..Kalau tak serabutt almari dia..hahaha


Ni namecard dia..Nak tanya apa2 or nak order kasut special edition macam Iqy tu boleh terus wassap Sarah...013-226 0211..Facebook pon ada taw..Pi add sekarang...Aku beli masa tu harga RM49 tak termasuk postage..

12 comments:

  1. siap boleh letak nama yg rare tuh..hehe..ishhh, dak ensem sorang nie...geram la aunty nengok..

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum nory, comel sangat iqy... sengih dia tu tak tahan tengok. mengoda umi sheila tau. hakhakhakkkk. aah, lawa sangat kasut iqy.. sheila nak beli gak masa before raya, tapi dia close order awal pula. hahahhaa tgu Adam besar sikit kot baru beli. Btw, samalah sheila. skrg ni tak tengok barang utk diri, semuanya dok survey barang anakanda je ~~~

    ReplyDelete
  3. hensem ahhh abam iqy nih. hehe.

    ReplyDelete
  4. dah la tuan kasut comel, kasutnya pun comel..apa ni? isk isk...geram tgk budak kecik ni

    ReplyDelete
  5. wallaaaa bestnyer iqy, kasut pon special design ;)

    abg Fifiy x macho la Mama ha3... Abam Iqy tu yg menarik sekali...

    ReplyDelete
  6. mama ida nk tempah tuk heels jugak laaa kahkahakhakah

    ReplyDelete
  7. comel laa Iqy....

    ReplyDelete
  8. mcm menarik jer.. nak tempah utk abang amirlah.. dia dah mula pakai kasut skrg ni.. hihihi

    ReplyDelete
  9. Thanks for the info mama iqy. Tapi kasut tu memang cute.

    ReplyDelete

* Sila2 kan lah tinggalkan jejak anda disini.
* Terima Kasih ..=)