Followers

Wednesday, September 3, 2014

Hantar Rizqy dapat Rezeki


Minggu lepas punya cerita, ibu Iqy (babysitter) wassap kirim belikan buttercup n telur, nak buat kek batik katanya, balik kerja terus singgah beli kan, lambat sikitlah amik Iqy.Pastu balik terus amik Iqy.Esok tu nak gi kerja, hantar Iqy kat rumah  ibu Iqy siap bekalkan kek batik lagi bawak bekal gi opis.Ohmaiii syioknya bawak bekal pegi opis..heheh..

Tenkiuu buuu..sedapp sangat kek batik.Ibu Iqy ni memang rajin masak2 dan baking membaking2..Mama Iqy je malass ke dapur..hhaha.Lama tak buat kek batik sendiri,,huuhuh

6 comments:

  1. wahhhhh best nyer pengasuh Iqy... Alhmdlh...

    ReplyDelete
  2. cantiknya dia buat..macam kek lapis pulak..dia lapis satu2 ke atau dia buat macam biasa je.."??

    ReplyDelete
  3. Sedapnya kek batik.. Dh lma x mkn..

    ReplyDelete

* Sila2 kan lah tinggalkan jejak anda disini.
* Terima Kasih ..=)