Followers

Thursday, September 18, 2014

Story hari sabtu


Cerita dimulakan dengan gambar makanan, saje nak bagi anak2 cacing korang bergelinjatt nengok makanan ni..hehehe..Sabtu lepas Abi kerja, tapi pagi2 aku dah bangun pergi Gdex ambik barang aku, punyalah lama so Gdex ni peram barang aku, masalaaahh betoii lah, Gdex ni memang selalu bermasalah..Sorry to say!! Setakat ni i loveee Poslaju...Sebab tak penah buat hal lagi, aku ni dah lah kaki "shopping online", taim nak tunggu barang sampai tu yang dugaan tu, nak2 kalau si Gdex yang hantar, alahaii aku dah taw dah mesti ade masalah...Siottt ahh..

Mulanya, aku ajak adik aku je temankan aku pergi Gdex tu, last2 mak aku pon nak join sekali, sebab papa aku pon keje sabtu tu, bila dah bawak mak, mesti lagi panjanglah langkah kitorang kan, lepas amik barang kat Gdex, last minit planning terus pegi Giant USJ.Tempat yang selesa bagi aku lah, sebab boleh shopping dengan tenang, orang tak ramai sangat, agak2 boring boleh gi Mydin kat sebelah Giant tu je..Huhuhu..


Sampai kat Giant, mak ajak makan Marrybrown, iolls menurut perintah je, lagipon memang tengah lapor, tapi kitorang naik atas dulu beli barang sikit, aku beli buah avocado untuk buat puree Iqy..hehehe..Mak2 sangat aku ni kan..Beli barang semua untuk Iqy je..
Lepas dah beli, baru turun semula ke Marrybrown kat tingkat bawah..Mak nak belanja, tapi aku yang bayar, alaa takpe sesekali belanja mak, eh selalu pon apa salahnya, mudah2an murah rezeki kan..aminn..Kitorang makan nasi lemak Marrybrown, rugi Abi kerja, kalau tak boleh join sekali, dia minat nasi Marrybrown ni.Sedappp..


Sempat ber"welfie" togede2 lagi.Dak Iqy taknak duduk dalam stroller, nak beriba plakk dia, heyy nasib baik dah sudah makan..huhuhu..


Lepas makan lepak2 sampai petang, saje mengabihkan masa dan duit kat situ..hahaha..Kebetulan ada taman permainan kat sebelah Marrybrown tu, bawak Iqy main kat situ japp..Happy lah tu..hheeehee


Sebelah malam plak, mak ajak main badminton kat Puchong Utama Court..Sewa time malam mahal sikit berbanding siang, RM24 sejam, kitorang main 2 jam..Gilir2 dengan mak, papa, Abi , Tasha n Maklang aku..Time ni Abi dah balik kerja dah, semangat nak gi main badminton, konon nak kurus, last2 esok tu bangun pagi sakit2 badan tersimpul urat segala..Nasib baik tak MC..Pekerja cemerlang sangatt kenn...hahahah..


Nampak kurus sikit kan lepas main badminton seround...hahahah..Kurus tang hidung jela....Yang lain mengembangg...kuikuikukukiikuii


Ini budak lagi takleh pakaiii...Orang punya bersemangat main badminton nak bakar lemak, yang dia punyalah sayang segala lemak2 kat badan dia, apa lagiii mentidoo lah keje dia...Muka tak bersalah je..Erkkkk...


8 comments:

  1. iqy, iqy...
    apa brg main badminton kan? tido lagi nikmatttt haha!

    ReplyDelete
  2. go go noryyy ! pasnii panggil nory Nory Chong weiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii hhAHHAHHAHA

    ReplyDelete
  3. ha.terus lapar tengok makanan. iqy dah gaya boboy umo setahun la

    ReplyDelete
  4. iqy tak pandai main badminton lagilah mama...ha ha ha...iqy pandai mentidooo jer sekarang...

    ReplyDelete
  5. Mak main badminton lagi...bestla mak...

    ReplyDelete
  6. org sibuk badminton.iqy sodap membutooo.hehehe.bambam betul.geram tengok!

    ReplyDelete

* Sila2 kan lah tinggalkan jejak anda disini.
* Terima Kasih ..=)