Followers

Friday, November 6, 2015

Main potong-potong kek

 
Eh tak sangka dah masuk bulan November kan, macam sekejap je rasa, bila masuk bulan November aku perasan kat FB ramai akan update status "Hello November", termasuklah aku, macam bermakna sangat bulan November ni kan..Macam aku memanglah bermakna sebab bulan kelahiran aku..hikhikhik..Selain aku, Along aku jugak berkongsi bulan kelahiran yang sama, bezanya along aku awal bulan , 4 November , dan aku plak tengah-tengah bulan ,19 November..Along aku selalu sakat aku cakap, apaa daaa lahir time poket tengah nazak, tengok aku pandai timing awal, poket penuh lagi, boleh demand hadiah..Elehhhh kisahhh plak aku..Memang dalam adik beradik aku, aku sorang je lahir tengah2 bulan,adik n along aku awal bulan..So whattt???Hade aku kesahhh...kahkahkahkahkah.. Nasib baik ade geng , Abi pon lahir tengah-tengah bulan...Give me five Abi..Yeayyy ade geng...Iqy pon sama, lahir tengah2 bulan..hikhikhikhik..
 
 
Malam 4 November tu. ada lah majlis ringkas main potong-potong kek untuk besday boy ni..Satu family je dah meriah..Jadiklahh..Pastu mak belanja makan kat restoran area rumah tu, berjemaah jalan kaki pergi restoran malam-malam buta, dengan dak Iqy yang jakunnn sangat, seronok betul dia dapat jalan malam-malam..Berlari tak cukup tanah..Grrrr... 
 
 
Cer teka berapa umur along aku??Dah cecah 34 tahun beb..Tapi muka macam budak belum habis PMR je lagi..Tensionnn je aku..hahahah.. 
 
 
Kek besday ditaja oleh bini besday boy..Haah dah berbini dah dia..Tapi ada 3 kosong lagi katanya...hahaha ...Ngadeee..
 
 
Bapak dan anak dah macam sama je, macam adik beradik je, hahahaha..
 
Happy Birthday Along!! 

1 comment:

  1. Alhamdulillah moga sihat sentiasa..dipermudah segala urusan..

    ReplyDelete

* Sila2 kan lah tinggalkan jejak anda disini.
* Terima Kasih ..=)