Followers

Tuesday, November 24, 2015

Cerita 19 November

 
 
Sebelum terlambat aku  nak ucapkan khas buat diri sendiri dengan ucapan "Selamat hari lahir" yang ke tettttt...Tak yah nak tetttt sangat lah, dah terpampang dah tahun kat situ kan..hahaha..Walaupon dah jadi "belated", lantaklahhh nak wish jugak..hahaha.
 
 
Tahun ni 'special" sikit, awal-awal dah dapat "hadiah" dah..Dua hari sebelum tu aku diserang chicken pox, haah aku masa kecik dulu tak pernah kena lagi, sebab tu dah tua bangka baru nak merasa.Haaa amik ko..Aku cuti 5 hari minggu lepas, deret seminggu..2 hari je aku lekat kat rumah, hari ketiga gatal-gatal semua dah kering, aku keluar berjimba dengan adik aku, pergi tengok wayang, pergi lepak minum-minum..Hoiii heavennya..Tiket wayang free plak tu sempena birthday, GSC bagi gift..ehhehehe.,Aku tengok movie kat IOI City Mall, dekat je dengan rumah, malas pergi jauh-jauh..huhuhu..

taktaw kenapa gambar ni blur bila tepek kat sini.haishh
 
Dalam toilet pon jadikkk..Adik aku pon kena chicken pox sama dengan aku, cuma dia kena besau-besau kat muka, aku kena jenis kecik-kecik je naik kat muka..Sekejap je dah nak hilang dah kesan dia..huhuhu..Tapi kat badan ada lagi kesannya..huhu nasib baik tersorok..
 
Malam tu plak, Abi berhajat nak celebrate dengan family aku semua.Dia beli kek , sate dan makanan lain bawak pergi rumah mak aku dan celebrate sama2..Tenkiuuu Abi..ailebiuuu to the moon and back..
 
HAPPY BIRTHDAY, NORY ZOULKEFLE!!!
 
 
 layaaannnnnn....
 
 

2 comments:

  1. Happy Birthday Nory..Nampak macam makin kurus je ni..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. happy belated birthday kak... sama tarikh dengan saya.. nama anak pon sama.. hehehhe

      Delete

* Sila2 kan lah tinggalkan jejak anda disini.
* Terima Kasih ..=)