Followers

Thursday, May 25, 2017

Kejutan Hari Ibu dari Friso Mom


Haritu sehari sebelum Hari Ibu, Windy dari Friso Mom ada whatsapp aku mintak alamat nak hantar bunga sempena Mothers Day katanya.Wahhhh berbunga-bunga rasa hati ni tau..Laju je paste alamat kat Windy, kebetulan masa tu aku cuti lagi, so dia cakap nak hantar esok nya, hari Jumaat.Aku okey je, cuma masa tu dah plan dengan mak aku nak keluar berjimba kejap, nasib baik tak kompom lagi, so haritu duduk rumah je tunggu bunga sampai.hahahaha..Tunggu punya tunggu, lewat petang baru sampai bunganya.Rider tu call mintak aku send location.Setengah jam pastu elok je dia sampai.Yang kelakar masa adik rider tu nak bagi bunga, dia ucap "happy birthday kak",,dia ingat besday aku..Aku cakap eh taklah ni bunga sempena Hari Ibu..Oooo yeke ingat akak tak kawen lagi, ingatkan besday akak...hahahahahaha....Kembang semnagkuk hakak ko ni dik, rasa nak bagi bunga tu kat kau plak hahaha...Dan2 tu jugaklah, Dak Iqy dan anak2 buah aku keluar ikut aku, terbeliak biji mata adik tu mesti ingat anak aku ramai..hahahahaah...



Acah2 bajet macam Dak Iqy lah yang bagi bunga ni.hahhaahha..Dia pon pandai siap cakap, "Mama, tutup mata" aku pon tutuplah mata ,pastu dia cakap "trenggg teng teng, sepewaisss!!"...hahahahha terharu mak ko nakkk.Anyway tenkiu banyak2 untuk Team PR Friso Mom, Friso Gold semua..Aku pernah bekerjasama dengan team Friso ni sebelum ni, tapi lupa nak update entry, hahahaha..Next time kalau ada job lagi, aku update lah ek..Semoga Windy sudi invite i lagi untuk next job..hekhekhekkk...


Okey giliran mama plak nak muah muah Iqy...Saaaayyyyyanggg anak mama.Tanpa Iqy siapa lah mama, tanpa Iqy tak merasa lah mama title sebagai seorang mama.Syukur ya Allah .. 

SELAMAT HARI IBU buat semua yang bergelar ibu, mama, ummi, mummy dan semuanya lah..Anda wanita terhebat dan teragung didunia ni...


1 comment:

  1. Besar dah iqi.lain muka bila dah besar. Selamat hari ibi noury
    Janji Kita

    ReplyDelete

* Sila2 kan lah tinggalkan jejak anda disini.
* Terima Kasih ..=)