Followers

Friday, November 4, 2011

Happy Born Day My Big Bro..

Happy Birthday to my big bro yg ke -30..Dia abang aku yg sulung..Beza umor aku dgn die 6 tahun..Pndai kan parent aku planning..Aku yg kedua..Aku ngan abg aku ni mse kecik2 mmg close..Maklumlah, die jela abg aku,and aku jela adik die mse tu..Tupp tupp 11 tahun kemudian lahir lak adik aku yg bongsu..Thats why la smpai skrg title "adik" msh melekat kt aku even da ade adik pon..hahaha..jgn jeles..=)..
So, harini besday along aku ..kebetulan we share the same month birthday..hehe..serba sdikit tentang die

* die hensem 
* dah ade seorang isteri
* ade 2 hero (airiel danish & airiel darwish)
* minat music
* minat bola
* ade band music sendiri ( 3rd Party band)
* die ni kaki pukul ( drummer la)
* die juga ade bakat nyanyi
* die seorang bapa yg penyayang tp tegas
* die abg yg ambil berat tentang perihal adik2 nyer (mklumlah due2 pmpuan,mujur sorg da kawen) 
* die anak lelaki kesayangan mak (maklumlah die sorg je lelaki kan..alkisahnyer..)
* die ade tahi lalat dua  , pemanis katenyer..haha

Selamat Hari Jadi wat satu2 nyer along aku..Semoga murah rezeki n berbahagia selalu..aminnnnnn!!!!!








0 comments:

Post a Comment

* Sila2 kan lah tinggalkan jejak anda disini.
* Terima Kasih ..=)