Followers

Friday, November 4, 2011

Rumah ku syurga ku

Entry kali ni nak cite pasal rumah..FYI lepas kawen je aku terus dok umah sewa.Mmg perancangan kami nak bina hidup sendiri n berdikari sendiri, kan dah janji "biar susah & senang tetap bersama" (ecewahh!!)..Aku ni sebenarnya bukan lah pandai men"deco" umah..Lg pulak ni rumah sewa je kan, lain lah rumah sendiri..Tp bile dah lame2 rase bosan lak asyik tgk dinding kaler putuh aje,,So, aku decided nak kasi kaler sikit la, biar sedap sikit mate memandang..Aku ni walaupon x berapa ariff lg dlm bidang seni hiasan dalaman ni, tp ade la sikit darah tu mngalir dr bakat mak aku..Mak aku mmg champion la klu bab2 hias rumah ni, aku pon tgh cedok2 ilmu gak ngan die..Hurm berbekalkan bajet ciput yg kami ade make kami pon merealisasikan hajat kami tu.Biar lah org kate x sempurna lg, but better la drpada x mencuba lgsung..My mom pon ckp "..excellent"..Ok la tu bg org yg bru nak mula hidup mcm kitorg ni. Ape pun jom cuci mate.Ini bru permulaan, so mesti la ade kekurangan here & there..Harap Maklum..Klu ade sape2 yg ade idea bernas, sgt dialu2 kan..Sharing is caring kan? =)
Ini ruang tamu kami ..kecil je..cukuplah untuk kami yg masih berdua ni..(ayat nak touching aje kan)..

Ruang makan kami..

Tempat lepak2 ngan hubby smbil layan dvd..kami xde astro lg..hukhuk..

wat sementara,ini lah dulu..nnt ade update terbaru, akan di upload lg..tadaa...

Ini lak gambar sebelum di make over...hehe..da mcm Eric lak..

Skrg da rajin belek2 majalah anjung seri cari idea..Dulu selalu perli mak sbb asyik beli mjalah tu je..Skrg aku lak yg addict..hahah..Ape2 pon terima kasih byk2 kt mak sbb byk bg idea n pdapat..Skrg da bleh join mak gi kedai brg hiasan dlman ni..Dulu klu ikut mak gi, selalu merungut, skrg bile da duk umah sndiri, bru taw ape itu kepuasan menghias rumah..Boleh dijadikan hobi jugak..heheh

0 comments:

Post a Comment

* Sila2 kan lah tinggalkan jejak anda disini.
* Terima Kasih ..=)