Followers

Friday, September 14, 2012

Laura belajar kat Smart Reader ke?


Semalam aku singgah umah mak aku lepas balik kerja.Sementara lepak2 ngan mak kat luar rumah bawah pokok mangga, main2 lah ngan Laura.Biasalah Laura ni, mmg suke berkepit je ngan aku 24 jam.Die bergolek2 manja lah plak, kemain manja lagi, rindu lah tu..Hari2 kene tggal ngan mak je.Tiap hari dpt jumpe beberapa jam je..Tupon time aku balik lunch.Bukan xnak bwk Laura duduk sekali kat rumah sndiri, tp takut Laura xdpt sesuaikan diri die kat sane.Kdg2 je aku bawak die time weekend, tu pon die asyik mengiaww je, x selesa agaknya dok umah flat.Hehe.

Dalam kul 6 lebih tu, mak aku suruh aku amik anak buah aku kat rumah pengasuh die.Aku jalan kaki je, xjauh sgt pon.Saje nk exercise.Mase aku gi tu, Laura ni sibuk nk ikut sekali, die follow je aku smpai umah pengasuh anak buah aku tu.Anak buah aku pon terkejut, eh Laura pon ade? hehe..Biasanya aku x bagi die ikut,tp kalini saje bg die ikut.Pandai plak tu, lepas amik anak buah aku, die pon ikut balik umah, relax je muke x bersalah.Sekali ade jiran lalu, die mmg kenal Laura.Die pon tegur " Pandainya Laura gi berjalan2, dulu mse kecik2 antar belajar kat Smart Reader ke? hahahaah..

Tu jela nk citer...wakakaka...arini xde idea nk tulis ape pon,saje je nk update pasal Laura ni.Sbb aku suke lihat perkembangan si Laura ni dr semasa ke semasa.Kadang2 tgkah laku die tu mmg boleh buat aku senyum sorg2.Perasaan ni mgkin ade pade pencinta kucing je kot.Org lain mesti rase biasa2 je.Tapi   kan, seriously lah, aku mmg suka bercakap ngan kucing.Bile luahkan tu, rase tenang je.Die plak seolah2 paham je ape yg kite cakap kan.Tapi kucing aku mmg faham ape yg aku ckp.Die mmg kucing yg sgt dgr kate..Sayangggg Laura ketat2..

4 comments:

  1. Betul.. ida sokong! Kita kalau cakap benda sedih, dia datang kat kita, kononya nak pujuk kan,... ihhihii.. Tapi kalau kita tengah marah, pandai dia menyorok terus.... hahahahhaa. macam tau tau je... =p

    ReplyDelete
  2. Tu lah, dorg ni mmg penyeri hidup...mcm taw2 je apa yg kite ckap kan..tp kucing nory tu xpenah kene marah ngan nory.penah test tinggikan suara ngan die, terus merajuk xmau makan,nyorok bwh katil...manjaa betul..mak nory selalu ckp, Laura tu ngada2 je lebih...hhehe

    ReplyDelete
  3. adoi...
    comelnyeee.
    tetiba teringat kucing kt rumah..

    ReplyDelete
  4. rinduu dgn telatah dorg kan...comelll je...geraamm.

    ReplyDelete

* Sila2 kan lah tinggalkan jejak anda disini.
* Terima Kasih ..=)