Followers

Wednesday, September 12, 2012

Ovulation Test Strip



Since period aku dah semakin tunggang langgang sekarang ni, buat aku makin pening nk kesan hari subur.Dah lama tahu pasal OPK ni tp x penah beli & x penah test.Kalini tiba2 bersemangat plak nk beli, kebetulan plak jumpa yg murah2, so pucuk dicita ulam mendatang, terus je beli 5 pcs.Aku tak taw lah serasi ke tak aku ngan OPK ni.Risau gak klu Opk ni satu geng ngan UPT yg mmg susah nk baik ngan aku...hahahah..I hate u ,UPT...!!! Bile ko nk naik 2 line ntah lar..huhu..

Harini kemungkinan Opk ni smpai sbb baru semalam dorg post out.Hrp2 smpai lah arini,sbb arini dah CD14..Kalau regular period, harini dah tentu hari subur kan, tapi memandangkan piyed aku yg tak teratur ni, mybe hari subur lambat sikit kot.Betui ke pndapat aku ni?? hurmm..Kalau dpt OPK arini, arini dah boleh start test ke? Bile wktu sesuai utk test ek? Sape2 please guide me...Aku dh google tp ade mcm x yakin plak, nk taw lebih details lg...Sapa2 yg penah wat OPK ni, tolong aku yer...Plisss....=)

Oh yer usaha bulan ni aku cume amalkan Jus Perawan je & hubby amalkan madu tualang.Tak lupa juga Asid Folic yg setia hari2 tak pernah jemu aku menelannya.Masuk bulan ni dah 2 bulan aku amalkan Jus Perawan, Harap2 piyed aku ok lah pasni.Aminnnn,,

8 comments:

  1. Ros dulu doc bg perancg untuk regular period... Sbb susah nak regular :( bila dh regular 3bulan, stop... Haa mmg lekat... :p ekkeke

    ReplyDelete
  2. @♥ ROS ♥ yeke Ros...selain tu usaha ape Ros amalkan smpai berjaya preggy??

    ReplyDelete
  3. @::EIDA:: kene buat hari2 ke Eida? kene start mase CD berapa ek?

    ReplyDelete
  4. @pinky nory pon baru nk berjinak2 ni, x penah lg gune OPK ni...hehe

    ReplyDelete

* Sila2 kan lah tinggalkan jejak anda disini.
* Terima Kasih ..=)