Followers

Wednesday, September 19, 2012

The Making of Video Clip 3rd Party Band


Cuti 3 hari lepas, aku and family aku follow abg aku ke lokasi penggambaran.Ekcewah, dah mcm nk shooting filem plak kan.Hehe..Shooting video clip utk single terbaru band Abg aku.Ni first time dorg buat video clip.Dorg ni dah lama dah tubuhkan band ni, cume skrg tgh kumpul lagu utk buat single or album.Band ni ber"genre" independant music..(indie band) lah tu..Bukan hindustan taw..hahaha.

Setakat ni band ni masih belum dikenali media, still baru nk menapak dlm industri hiburan tanahair, insyaALLAH doakan band abg aku ni akan berjaya bersaing ngan band2 yg sedia ade.Nnt boleh lah aku tumpang glamour sikit.hahah..

Meh nk review sikit promo single lagu terbaru yg masih dlm pembikinan video klip..Ni promo je taw sbb tu sekejap je lagu nyer.Cer terjah blog dorg yg ni  Blog 3rd Party Band..Tp dorg jarang update kot.

Band ni dikenali dgn nama 3rd Party Band yg terdiri drpda 4 org ahli iaitu Farid (Vokalis), Izzo (Bass), Nafie (Guitar) & Airie (Drummer)..Airie tu lah abg aku yg berdiri kanan sekali.hehe.Hensem x???wakakaka..
Video clip tu dah pon tamat penggambarannya pada hari isnin aritu, pnggambaran berlangsung selama 3 hari, bayangkan 4 minit punyer lagu kene shoot smpai 3 hari, bukan senang beb.Hbis kene sunburn masing2 sbb berjemur bwh matahari terik..kesiann..
Tak sabar nk tggu video clip ni siap, sbb aku pon ade jadi "extra" pelakon dlm video clip tu..hahaha..tu pon klu dorg x cut lar...hhahaha..
Oh yer, antara lagu2 dorg , aku suke ngan satu lagu tajuk Siaran Terganggu..Jom dengar kat bawah ni..Santaii je musik die..So bagi pencinta2 muzik, jom sokong 3rd Party Band..hehehehe

2 comments:

  1. bestnya ada band..hubby kite minat jamming dulu tp after kawen ni dh xpegi dh..best jgk lagu band abg nory..


    part nk tmpang glemer tu yg xtahan..hehe..

    ReplyDelete
  2. tk leh nak dgr laju tu... tenet slow betul kt opis nie

    ReplyDelete

* Sila2 kan lah tinggalkan jejak anda disini.
* Terima Kasih ..=)