Followers

Thursday, June 4, 2015

Fesyen rambut anak lelaki

 Aku tengah pening nak pilih fesyen rambut yang sesuai untuk anak bujang toa'ng2 aku tu.Sebab aku dah puas dah tengok dia bela rambut panjang, nak tukar selera plak..Alhamdulillah, dak Iqy dikurniakan rambut yang lebat sejak lahir, masa kat hospital nurse berebut-rebut nak mandikan dia, pastu main pacak-pacak kan rambut Iqy..Hahahah..Sian kecik-kecik dah kena buli..haha.
 
Dan sejak lahir jugak , rambut belakang dia sengaja dibiarkan panjang, kalau potong pon, potong rambut depan je, tu pon cepat nau panjangnya,bila dah panjang dia mulalah serabot lagi-lagi time panas sekarang ni kan.So, dah tiba masanya aku nak "korbankan" rambut belakang dia tu..Tapi tengah fikir-fikir lagi nak buat fesyen apa, aku suka nampak stylo myloo ni.Biar nampak like Macho Man gituu..Takmo gaya childish sangat, yelaa dah besau kan..hikhikhikhik..
 
Sekarang ni tengah "IN" fesyen rambut "Pompadour" kan, alaa yang slurp tepi tu, pastu sikat tepi..Auwww melting aku tengok gambar bebudak kat bawah ni haaa..Tak sabau nak mem"pompadour" dak Iqy..ahahahha
 
 
Tengok ni smart kan..Segak bergaya..
 
 
Ni pon smart, auuwwww kacakk nyer..
 
 
Ehhh suka lah kiteee..
 
 
That's call pompadour...halamakkk, melting aihhh..
 
 
Yang ni rambut Iqy tak boleh kot sebab rambut Iqy jenis lembut, kena selalu guna wax atau gel plak nanti, tak elok kan..
 
 
Ohhhhh mann...
 

5 comments:

  1. alahai..kecik2 dah encem..suka2..:)

    ReplyDelete
  2. Assalam nory,
    huwawawaaaaaaa
    kalo la boboboy ahkak nak potong ghambut soper itu
    mau muntah biru barber tu tau3
    asyik nak melalak jer kalo potong ghambut kekdahnya he3 :P

    ReplyDelete
  3. pls pls plsssss buat rambut iqy macam nii noryyyyyyyyyyyyy.. kaler sikit HAHHAHAHAHHAH mantik kene marah dgn abah hahahha rambut karattttttt

    ReplyDelete

* Sila2 kan lah tinggalkan jejak anda disini.
* Terima Kasih ..=)