Followers

Wednesday, June 24, 2015

Ngidam Durian

 
Setiap hari memang Abi akan call or wassap tanya nak makan apa ..Tak kira lah mengandung ke tak, dia memang setia melayan tekak bini dia, cer bayangkan kalau mengandung plak, dia punya double prihatin tu akan lebih lagi lah..hehehehe..Tapi sebagai seorang isteri yang mithali, jujur fathonah ni, takdelah aku mintak makanan yang mahal-mahal.Biasanya jawapan aku, hurm takde nak makan apa, tak kisah apa-apa pon boleh.Wallauweyyy baik tak aku (kihkihkihkih), tak suka lah amik kesempatan kat suami..Sebab tu laki aku rajin je tanya hari-hari nak makan apa, sebab dia tau aku takkan mintak makanan mahal-mahal punya, dapat kepak ayam 2 ketul pon dah bersyukur dah.Cuba kalau aku mintak Kenny Rogers , Nandos ke, kompom dia tak berani tanya punya..hahaha..
 
Macam kes semalam, dia tanya ada teringin nak makan apa-apa tak? Kalini aku mintak durian je, siap mention yang 3 biji 10 hengget tu, yang mahal-mahal aku tak bagi beli, sebab aku memang tunggu lama dah yang selonggok 10 hengget, sebelum ni kemain mahal lagi harga durian kan, sedapp nya tak jugakk..Aku suka durian yang kecik-kecik dan isinya kuning, manis isinya..Terliurrr sudahh..
 
 
Alhamdulillah dapat jugak..Rezeki bulan pose, dapat free sebijik..Isi semua kuning, yang dalam gambar tak berapa kuning sangat, sebab yang kuning sangat2 dah selamat masuk perut dulu, tak tahannn aku tengok..hahahaha..Dak bobot pon kemain  suka sampai jilat-jilat jari..Takut nak bagi dia makan banyak-banyak, takut tak tahan panas, demam plak kang, tapi Alhamdulillah tak demam..Mengundang sangat makan durian musim-musim panas ni kan..Tapi ngidam punya pasal, tunaikanlah jugak permintaan anak tekak nan satu ini...hheehhe
 

7 comments:

  1. saje nak bg akak pun terliur tau..nak carik durian nak carik durian..;p

    ReplyDelete
  2. tgk pic nory ni teringin pulak nak makan bubur kacang + durian....

    ReplyDelete
  3. ida pon terliur tgokkkk durian noryy haahhahahhaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. Assalam uols,
      seb bake iols bukan penggemor durian
      ida, kat medan ritu pekena durian medan daakkkkkkk???
      mak & hubby akak pekena durian hokeyh he3

      Delete

* Sila2 kan lah tinggalkan jejak anda disini.
* Terima Kasih ..=)