Followers

Wednesday, October 7, 2015

Iqy macam Arrian,anak Tomok ke??

 
Haritu saje-saje lah check hashtag #rizqyhafiyaish kat Instagram, alih-alih ada jugak yang guna hashtag dak Iqy ni, kemain kekecik dah ada peminat.Hadoiiii..Walaupon tak pernah kenal pon si pemilik instagram itu, aku halalkan je lah gambar Iqy yang dah dicilok dari insta aku tu.hahaha...Takpe kalau digunakan untuk tujuan baik apa salahnya kan.Kalau digunakan untuk tujuan serta niat tak baik, takde sebab lah untuk aku tak ambik tindakan kan.
 
 
 
Ada lah dua,tiga keping gambar yang diupload ke  akaun instagram pemilik tu ..Terbaca salah satu komen yang mengatakan dak Iqy ni seiras muka Arrian anak Tomok tu..Hahahahah yeke.???.Bukan pertama kali, tapi dah banyak jugak orang cakap benda yang sama.Aku je yang macam teragak-agak, takkan lah sama kot..Tapi memang masa peknen dak Iqy suka sekodeng gambar dan aksi Arrian tott kat instag Tomok..hahahahah kantoiii..Dan aku ni merupakan salah seorang dari jutaan or ribuan peminat fanatic Tomok masa dibangku sekolah dahulu..kihkihkih
 
 
Gambar ni pon antara yang adik Akiff ni upload kat instag dia..Sampai sekarang aku tak kenal pon sape adik Akiff ni, semoga dia gunakan gambar-gambar Iqy  untuk perkara dan tujuan yang baik-baik sahaja..Doakan jugak dak Iqy ni jadi budak yang bukan indah rupa sahaja, biarlah perangai pon indah sekali,sekarang ni kemain lagi perangai mengada-ngada dia..Adehhh...hahahahaha..

4 comments:

  1. wahhh adik iqy retissss... hik hik hik, abang ash jer bukan retis...la la la....

    ReplyDelete
  2. Iqy memg super duper cute boy...mama mila rindu Iqy bambam

    ReplyDelete
  3. hehe macam artis.. kena cilok gambar. hehe

    ReplyDelete

* Sila2 kan lah tinggalkan jejak anda disini.
* Terima Kasih ..=)