Followers

Wednesday, October 21, 2015

ZALORA belanja shopping

 
Macam tau-tau je aku  ngidam nak handbag baru, baru nak bodek kat Abi , tetiba dapat plak voucher RM100 dari ZALORA, ohoiiiii suka nya hakak dik nun..hihi..Dapatlah rembat 4 barang menggunakan voucher tersebut.Plih handbag untuk pergi kerja, nak yang besar senang nak sumbat segala, sebab aku kalau keluar jarang bawak handbag, biasa bawak bagpack Iqy tu je sumbat purse dan handphone sekali dalam tu,senang takyah bawak banyak-banyak bag.huhuhu..
 
Alang-alang beli tudung bawal crepe sekali, aku suka pakai bawal crepe ni sebab senang nak bentuk, sebab tu aku tambah koleksi lagi, beli sekali 3 helai..tamak tak??hahhaha..
 
Oklah tu je nak citer...KBaiii..

7 comments:

  1. amboi suka norr zalora belanja yaaa

    ReplyDelete
  2. Bestnya.. voucher kita tak pakai lagi.. tak tahu nak beli apa..hehehehe

    ReplyDelete
  3. hamboi sakan dapat voucher zalora..nak jugkkk..:)

    ReplyDelete
  4. wahh byk beli tu.. best2

    P/s: nak cri beg lv tu roger aje yui ya =)

    ReplyDelete
  5. untung le Zalora belanja..:-p

    ReplyDelete
  6. kenapaaa zalora xbanjer ida sekali??? *nangistepibucukatil*

    ReplyDelete

* Sila2 kan lah tinggalkan jejak anda disini.
* Terima Kasih ..=)