Followers

Thursday, October 15, 2015

Mari belajar anggota badan

 
 
Belek-belek video terjumpa video ni..Iqy ni awal jugak dia kenal seluruh anggota badan dia.Anggota pertama yang dia kenal masa tu umur tak cecah setahun lagi, dia kenal "perut", kalau tanya mana perut, dia tepuk perut dia..Lama-lama makin meningkat usia dia, dia dah boleh kenal seluruh anggota badan dia diusia seawal setahun lima bulan macam tu lah..Paling win tang mata tu lah, kalau sebut mata, kemain terkenyit-kenyit lagi mata dia..hahahahah..Sebut tangan dia pusing-pusing kan tangan dia macam tangan "Ucop Wilcha" tu..Lawak plak aku tengok.Gigi, mulut, bebird, telinga, semua dia dah kenal dah sekarang ni.Gud job bebeh..
 
Cepatnya dia membesar, ntah bila masa dia membesar pon aku tak taw, tau-tau je dah besar..Eh pelik kan..hahahah..Lagi 6 bulan nak cecah umur 2 tahun dah..Camne lah dia sekolah nanti kan..huhuhu..sindrom mak-mak makin menular dalam diri aku sekarang ni..hikhik
 
 
 

2 comments:

  1. comel video iki,nnt dah besar kita mesti rindukan zaman dia baby kan :)

    ReplyDelete
  2. hee comelnyaa! :D

    ReplyDelete

* Sila2 kan lah tinggalkan jejak anda disini.
* Terima Kasih ..=)