Followers

Friday, March 31, 2017

Alhamdulillah, minggu gaji order berdesup


Hoyeahhhh harini dah Jumaat, asal hari Jumaat je mood nak taip entry membuak-buak..Minggu ni kan minggu gaji kan bagi orang gomen dan sesetengah orang swasta.Macam aku ni taktau lah dalam kategori apa, nak kata kerajaan memang bukan, nak kata swasta macam takkk je, orang dah gaji, aku masih menunggu gaji, well u know company aku kerja ni camne kan, taktau apa yang lembab sangat nak bagi gaji orang, haishhh citer pasal gaji je, boleh hilang mood aku tau.

So nak story best-best je, sempena minggu gaji engkorang ni, walaupon aku tak bergaji lagi, tapiiii alhamdulillah rezeki aku ada terselit jua dibalik gaji-gaji korang tu..heheheheh..Minggu ni hari-hari order masuk beli mekap, Dan sepanjang minggu ni jugak hari-hari Abi yang tolong poskan barang, hari Isnin tu je aku pos sendiri, pastu menyesal sebab lama nya nak kena tunggu giliran.Tapi pelik Abi tak pernah pun mengeluh selama ni.Kesiann dia..hahahaha..

malasnya nak rotate gambar

Gambar ni untuk order semalam dan dulu semalam, gambar parcel hari lain, ntah mana pergi ntah, aku syak Dak Iqy dah delete lah tu.huhuhu..Ada separuh yang aku pos guna Pos Express sebab takyah nak tunggu giliran, campak je dalam tong kuning.Aku kan tak suka tunggu giliran..Muahahaha...Kalau yang parcel je aku pos guna poslaju, dan semestinya tu kerja Abi..ahhahaah..Well, dia kan penyabar orangnya...hahhahaha kipass laju sikit..Kebetulan minggu ni pon aku ada letgo baju prelove aku, jual murah-murah je, tak sempat nak tayang kat blog pon, dah disambar orang.Alhamdulillah, rezeki hujung bulan, dapatlah cover sementara tunggu gaji kan.Yang COD plak, lepas balik kerja , ambik Dak Iqy terus ikut mama dia ber'COD'..Pastu sempat paw mainan sebelum balik, kalau tak beli dia mengamukkkk..Beli mainan bukan nak 1 je, minimum dia nak 2 kalau tak ngamuk..Ko rasa???Okey memang salah aku yang suka dengar cakap dia bab beli mainan ni, kalau dengan abah dia plak, kalau abah dia balik kerja tak belikan lollipop, mesti dia ngamuk hentak kaki..Tu pon nak 2 pcs jugak, kalau beli 1, dia merajuk..Urghhh...Tak paham, kenapa kena beli 2..Adoiii....Mujur mainan kedai RM2 tau..hahahaha..Semalam dia dah request lagi, dia taknak 2 dah, tapi dia sebut, dia nak "banyak", siap tunjuk 5 jari dia..Nak lima kata dia...Adehhhhh....Parahhh gini..Untung habis kat dia je weyy..Takpelahhh nak, mak pasrah..Kalau lapar, sila telan mainan-mainan awak tu yer...hahahahaha

Dan semalam pun, balik dari kerja, jiran atas rumah Whatsapp nak order lipbalm aloevera dan mascara Efolar..Mujur stock banyak lagi walaupon dah makin surut.Memang standby untuk minggu gaji pon.hehehehe..So korang kalau nak dapat harga murah Mascara Efolar RM10 dan Aloe Vera Lipbalm Rm8 boleh order dengan aku yer..Whatsapp je 017-344 8400 ..



EFOLAR MASCARA

RM 10

RM 10

RM 10

POSTAGE hanya serendah RM5 SM & RM8 SS ..



ALOE VERA LIPBALM

1 PCS RM8 / 2 PCS RM15

1 PCS RM8 / 2 PCS RM15

1 PCS RM8 / 2 PCS RM15

POSTAGE hanya serendah RM5 SM & RM8 SS 



PAGE :
RNZ PERFUME & BEAUTY LINE (jemput like)

Whatsapp :
017- 344 8400



1 comment:

  1. hari jumaat je mmg smua happy sbb esoknye cutiiiiiiiiii hehe

    ReplyDelete

* Sila2 kan lah tinggalkan jejak anda disini.
* Terima Kasih ..=)