Followers

Friday, July 28, 2017

Best tak Microphone Bluetooth Q7??



Ada ke yang tertunggu2 aku share barang apa yang aku beli sempena dapat cheque 80 jutaaa  dari Nuffnang aritu???hahahahah...80 juta sangat kann..Ok lah kau taknak tahu pon aku tetap bagitau jugak apa yang aku beli untuk rewards diri sendiri dengan duit hasil berblogging gituu..ahahahaha..Aku dah pon berjaya memiliki sebijik micropon bluetooth Q7.Bolehlah dikatakan sebagai idaman jugak laa , tapi kalau nak ikutkan idaman kalbu macam micropon Dato Ac tu..ahahahah..kemain sangat kan..



Aku beli murah je beb kat Shopeee, RM36 hengget siap ada lebih lagi duit nuffnang aritu aku belanja mak aku makan A&W .hahahah..Semoga murah rezeki aku berkongsi dengan mak tersayang, tu aku cakap walau pon duit tu tak banyak mana tapi sangat bermakna bagi aku tau..

Dulu pernah jgak riki2 harga micropon tu kat uptown..RM50 hengget kot..Nasib baik tak beli masa tu, rezeki lah ni terjumpa yang murah kat shopee..Tu pon mulanya aku order kaler Rose Gold, tapi habis plak..Rose Gold memang tengah hot sekarang ni kan..Last2 aku pilih kaler silver..Janji ada kan..Lantaklah kaler apa pon..Cehhhh percubaan nak sedapkan hati sendiri lah tu..hahahaha..




Best tak micropon bluetooth Q7 ni???

Disebabkan ni baru first collection aku, so aku tak boleh nak bandingkan model apa yang lagi bagus.Tapi setakat ni aku sangat berpuas hati dengan model Q7 ni.Korang cuma perlu on kan bluetooth kat handphone korang je, then tekan butang ON kat micropon tu.Macam aku, aku save siap2 lagu karoke yang aku suka dari youtube..Tapi tak semua lagu boleh save kat youtube tu.Tapi oklahhh sebab aku kat umah takde wifi.Kat opis aku saved banyak2, so kat umah aku boleh karokke sampai lebam tanpa guna data internet aku.Bijak kan aku????hahahahah..Boleh jugak connect dengan smule sing.Cuma aku lagi suka smule sing guna headphone sepuluh hengget kesayangan aku tu..hehehehehhe..

Yang bestnya micropon ni dia dilengkapi sekali dengan mini speaker, memang kuat lah suara kau,macam karok kat Redbox gituu..hahahaha..Bahagianya aku rasa..Impian aku nak ada mini studio satu hari nanti.Taktau bila nak tercapaiii..hahahaha..Besar sangat angan2 kau kan Nory..pigidaaaaaa..tak sempat lagi nak upload video aku guna micropon tu.Layan jelaaa dulu video unboxing ni haaa..Sekarang ni rajin tetiba buat video..Acah2 nak jadik vlogger plak kot..Jadik blogger pon suam2 kuku, ada hati nak jadi vlogger plak kan..Ada lah 13 ketul je yg subscribe youtube hakak tu..hahaha..Kalau baik hati meh lah join subscribe sekali..Search je Nory Zoulkefle..heheheh..Pastu kau buat2 layan jela video2 aku yang syok sendiri tu ek..muahahahahah...




Dan yang kalakarnya, dah 3 hari beli baru tahu rupanya micropon tu kena cas.Mati2 aku ingatkan rosak tetiba le hape..Cuak hakak okey..Camne aku boleh tak terfikir..Dah terang disediakan sekali cable charger..hahahah...Alaaa cas macam cas henpon je..Tapi oklah bateri dia tahan lama.Cas sekejap pon ok..





1 comment:

* Sila2 kan lah tinggalkan jejak anda disini.
* Terima Kasih ..=)