Followers

Thursday, July 20, 2017

Cheque lapan puluh jutaaaa!!!


Macam tau2 je, lepas raya poket is kering.Berbunga rasa hati bila nampak sampul berisi cheque berjumlah 8 puluh juta ni sampai.hahahahha...RM80 hengget plus2 je yer adik2.Ala banyak mana je RM80 ni kann.Tapi percaya lah besar makna dia pada aku tau..Lagi tengah2 bulan macam ni haaa..Lepas lah beli tiket flight ke Jerman..haaa tu tipu..

Aku masih lagi setia dengan nuffnang, walau dah ramai yang dah beralih ke Adsense kan..Takpelaaa aku blogger suam2 kuku je, dengan Nuffnang pon aku dah bahagia dah walau income ciput je yang dapat.Jadiklah dari takde.Nanti aku dah teror Adsense aku tinggalkanlah Nuffnang ni..hahahaha..Ke kau nak ajar aku pasal Adsense,meh PM tepi..heeee..

Duit hasil dari blogging ni, aku ingat nak beli something lah, ermmm dah plan dah nak beli apa, nanti barang sampai aku share ekkk..Alaa benda biasa2 je..Tapi benda tu memang sinonim lah dengan aku.Benda tu dengan aku ibarat aur dan tebing, berpisah tiada gituu.Kau rasa apa??


3 comments:

  1. Alhamdulillah biar sedikit tetap rezeki yang mesti disyukuri...syukur dan tahniah.

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah... Rezeki. Akak pon baru dapat cheque awal bulan haritu. Dapatlah cover duit belanja sementara tunggu gaji kan.

    ReplyDelete
  3. syukur..alhamdulillah ada jugak dapt..hehee

    ReplyDelete

* Sila2 kan lah tinggalkan jejak anda disini.
* Terima Kasih ..=)