Followers

Wednesday, July 19, 2017

Weekend je padat dengan jemputan beraya

Sepanjang bulan raya ni, weekend aku memang padat dengan jemputan beraya.Tapi kebanyakan nya rumah sedara mara la..Family aku boleh tahan besar jugak lah..lagi2 adik beradik mak aku, rata2 semua rumah dekat2 sini je.Paling jauh pon KL, paling ramai kat Puchong ni laaa..Nampak sangatt anak jatii Puchong kan..Tempat tumpahnya darahku.cewahhh..tapi masa aku lahir mak aku yang tumpah darah, pelikk jugak aku ni.ahahaha..

Weekend aritu hari sabtu beraya rumah Ida, salah sorang geng kesayangan ku..Tapi entry beraya rumah ida, nantilah aku update, sebab Ida hutang gambar tak bagi2 lagi nii..Aci takk hold entry dulu..ahahahha..So aku skip ke hari Ahad terus.Hari Ahad petang, beraya ke Kinrara rumah sepupu aku.Boleh kata semua sedara mara aku datang lah, sebab sepupu memang buat makan2 khas untuk sedara terdekat je.So memang semua ada lah.

Bila dah jumpa, aktiviti selfie welfie wajib lah ada kannn..Nah lah aku belanja beberapa keping gambar..Seronok dorang dapat bergambar dengan hakak Norylopa..hahahahahah...#lempanglaju2






Selit sekali lahh gambar selfie sengsorang dalam kereta..Mohon terhibur melihatnya..hahahahahaha...Rasa macam berdosa plak kalau masuk kereta tak selfie seketul dua..hahahaha...






Ni semua golongan mak2 sedara dengan sepupu sepapat semua..Dah tak tau nak beza dah mana mak sedara mana mak sepupu..Ehhh..



Menu pada hari itu, bihun sup..Yup,sehingga harini masih belum berjumpa ketupat palas..Kesiann kan aku..hahahahhaha..Nak buat sendiri tak reti..Sape pandai buat tu cer post sikit kat hakak ni.kesian cacing2 aku meleleh air liur nanti..hahahahah..



Balik dari rumah sepupu aku, maklang ajak singgah Tesco.Katanya saje nak amik angin, betul2 masuk Tesco bagi anak2 main kereta control tu, paklang belanja semua Dak Iqy dan anak2 buah aku.Pastu terus balik, paklang ajak makan kat restoran, paklang nak belanja katanya.Memasing lapar nasi kekdahnya..hahahahahah..Tenkiuuu Paklang & Maklang .



3 comments:

  1. seronoknya nory beraya.. comel semua. jemput baca entry ika ye,
    https://cartiecacloset.blogspot.my/2012/07/setelah-menghitung-hari-hari-ini-dah.html

    ReplyDelete
  2. iye la nory, weekday bekerja. mlm hari kekadang sempat la umah dedekat aje.
    time pun limited, anak nak skola next day, kan.
    so weekend memang qada' beraya ler :)

    ReplyDelete
  3. Tiga weekend yg lepas memang memenatkan. Terkejar kejar dgn open house serta kenduri kawin. Kemudian sambung beraya.
    Letih jugak sebab rushing.

    ReplyDelete

* Sila2 kan lah tinggalkan jejak anda disini.
* Terima Kasih ..=)