Followers

Friday, July 7, 2017

#OOTD Raya Pertama


Laki aku tanya, #ootd tu "minatang" apa??hahahaha...Punyalah berzaman orang guna hashtag  tu, baru sekarang laki aku baru tergerak hati nak tanya..hahahahaha..Yang aku tahu #ootd tu singkatan bagi ayat "Outfit Of The Day" ..Betoi ke dak???Betulkan kalau aku silap..ahahahahha...Selama aku hidup, tu jela maksud yang aku tahu..hahahahah..




So, mempersembahkan #ootd aku pada hari raya pertama, dengan baju kurung size S, (perlu ke mention size S) kahkahkahkah..Dengan kaler tema Dark Purple,  berharga RM90 beli dari kedai baju kat Pekan Tg Malim.hehehheehe..Shawl gambar bangunan melekat kat tepi kepala, berat okey sampai senget kepala hakak..Okey tu tipu..ahahaha..Shawl bangunan dari sahabat baik hakak, Milo..Dah jadik tokey shawl sekarang, hebat2 kawan aku..Boleh geledah IG beliau dia @mylagallery .RM25 je sehelai tak termasuk postage.Tu pon tak bayar lagi...kahkahkahkahhhh...


Sekian kisah #ootd hakak lopa dipagi raya pertama, eh sorry bukan hakak Lopa tapi Nory Hasrita, Norylofa tunggu raya seterusnya plak...Ngeeeeeee..#sediadikecam muahahahahhaha





2 comments:

  1. ok next ootd, hari raya ke 2,3,4,5 sampi ke nambelas plezzzzz hehehe

    ReplyDelete
  2. cantik!!!
    berkenan aida shawl berbangunan di tepi tu :)

    ReplyDelete

* Sila2 kan lah tinggalkan jejak anda disini.
* Terima Kasih ..=)