Followers

Wednesday, June 19, 2013

Wordless Wednesday - Krabi Aku Datang !!!


Credit Google..

Akhirnya terjawab sudah, Krabi Island lah jawapan nya.Ramai jugak yang teka betul.Doakan perjalanan kami selamat pergi dan selamat balik...2 Hari lagi, beb !!!...Perghhhh, tak menyaboorr dahni.Alhamdulillah, jodoh kuat dengan Krabi, tahun lepas mampu berangan je, tahun ni dapat jugak jejakkan kaki ke sana.InsyaALLAH..

Yaahhhhhhhhooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




28 comments:

  1. Assalamualaikum nory! heeeee tak suprise dah. hehehe :P

    ReplyDelete
  2. Haritu pun ade ofismate ajak g Krabi..tapi takleh pegi sebab nak balik kampung...huhu

    ReplyDelete
  3. yahoooooooooooooooooooooo.. cepatlah sabtuuuuuuuuuuu ;p

    ReplyDelete
  4. wahh wuntong ler, jeles akak tau.....^_^
    balik beli ole2 dari krabi yer ihik ^^

    ReplyDelete
  5. bestnya la dapat gi pulau...
    mesti tak sabau sesangat dah ni kan??sure tdo malam pon tak berapa nak lena ni...
    apepon selamat pergi dan balik yer pada sumer2..

    ReplyDelete
  6. selamat pergi dan selamat kembali nory..:)

    ReplyDelete
  7. Bestnyaaa... Selamat bercuti! ;D

    ReplyDelete
  8. slmt bercuti ya sis.. nak ole2 tau..hihih

    ReplyDelete
  9. selamat bercuti..semoga selamat pegi & balik

    ReplyDelete
  10. wahhh bestnyaa. nk ikott. huhuhu.

    btw, singgah sambil follow sini! :) #484

    ReplyDelete
  11. wah...bestnyer...happy holiday...

    ReplyDelete
  12. syoknyaaa akk dapat menikmati pantai sebegitu nanti! auuummmmm.. nak ole2! hehehe

    ReplyDelete
  13. Yihaaaaa krabi aku datanggggggg

    ReplyDelete
  14. wah..bestnya.. nak ikut nak ikut..hahahaha

    ReplyDelete
  15. bestnyaa....selamat bercuti nory........take care..:)

    ReplyDelete
  16. Bestnyer kak.. Nnt ajak la ros jgak..nak ikutttt :)

    ReplyDelete
  17. Selamat pergi n pulang... Have fun :-)

    ReplyDelete
  18. ikuttt :( dapat duduk kat sayap kapal terbang pun jadilahhh hehe

    ReplyDelete
  19. Sonok nyer...selamat ber honeymoon...

    ReplyDelete
  20. moga selama pg.. selamat kembali .. akak tunggu entry nory hihihihihi ...

    ReplyDelete
  21. sis..seronoknya..nanti jgn lupa update tentang Krabi pula..

    ReplyDelete
  22. wow, nory pun bercuti jgak..gi dgn eida skali ye..beshnya korang..huhu

    ReplyDelete
  23. selamat bercuti buat adik2 kembar 4 smua..akak tgk dari jauh jer huhuhu...
    lambai tangan smbil kesat air mata...

    ReplyDelete

* Sila2 kan lah tinggalkan jejak anda disini.
* Terima Kasih ..=)