Followers

Saturday, January 4, 2014

Aku pon ada Aeon Member Card, heeeee..


Citer pasal AEON Member Card ni, mesti semua kata aku ketinggalan zaman, orang lain semua dah berzaman apply, aku baru nak ada, sebelum ni aku ada masa zaman aku kerja kat Elianto dulu, yela dah nama pon kerja kat dalam shopping mall yang ada AEON (Jusco) , kompomlah setiap hari muka ni je yang ada kat dalam Aeon tu kan, asal time break je cuci mata kat situ..Memang mencabar kerja dalam shopping mall ni..huhuhu..Mencabar tahap kekoyakan poket...Pheww..Nak dijadikan citer, kad tu ntah kemana hilangnya ntah, lama jugak lah aku tak renew, kebetulan cuti tahun baru aritu, ada sale kat AEON..Aku pon pergilah cuci2 mata jugak, nak tengok jugak apa yang murah sangat tu, bolehlah sambar sekali kan..hikhikhik..Dah alang2 tu terasa nak apply kad AEON baru plak, tapi rupanya rekod lama still ada lagi, so aku renew jela, RM12 untuk setahun..


Sebab apa aku buat kad ni, sebabbb rasanya lepas2 ni akan selalu ke sini utk membeli belah barang2 baby kot..Sebab banyak jugak pilihan kat sini, nak2 time J-Card nanti kan, nak kumpul duit banyak2 boleh rembat banyak2 nanti..hahaha..Aku pergi AEON taman Equinne, ramaii giler orang kat sana, maklumlah ramai dapat bonus hujung2 tahun ni kan, shopping lettew..Aku?? Aku cuci2 mata je..

Tapi bila pergi bahagian baby, iman aku tak berapa nak kuat sangat..Tergugat beb tergugat...Nak2 plak ada sale Baby Kiko, aku makin sawan tengok brand ni sekarang, walaupon bila tgk harga, boleh pengsan gedebuk..Tapi kalini ada sale, aku rembat gak lah sepasang brand KIKO ni buat baju raya baby..Perghhh awal giler beli baju raya baby..Bukan apa, time raya nanti baby R dah 4 bulan, dah boleh start melaram..Beli awal2 senang sikit, nanti nak raya tinggal shopping sikit2 je lagi...Jimat kann.huhuhu...Tapi takleh caya jugak aku ni...heheheehh...Janganlah marah aku beli awal2, laki aku tak marah pon, mak aku pon tak marah..Dorang faham perasaan aku, yg teruja lain macam..Orang lain je tak faham,asyik nak hentam aku je...hukhukhuk..


Ni haa, dapat jugak sepasang untuk baby R..Takyah lah aku bagitaw harga berapa, ko pon mesti taw harga dia camne kan..Kang aku yang pengsan plak, masa beli tak pikir duit ada ke tak...Dah terbeli, haaa nangis2 makan meggi sebulan..hahahha..Takpe2,asalkan hati puass dapat beli untuk baby..Untuk diri sendiri takde baju baru pon takpeee.Sobb...sobb...sobb....Baby R, plisss sayang mama lebih taw...hikhikhikhik...Baju ni aku sengaja beli size besar, biar boleh pakai lama sikit lah kononnya..







7 comments:

  1. Za pn br dpt rembat skit2 jenama disney..nasib baik atok 'org kaya',belikn polo kau..haha..tp mcm bsr sgt..raya tahun dpn kot br leh guna..huntung r bdk skrg kn..za skrg tgk cri sluar jeans utk darwish.blm jmp yg berkenan.xleh beli time dkt raya,kang ayh dia pun nk jeans br..kopak..kuikuikui..

    ReplyDelete
  2. nory ni..jgn la makan megi..cian baby R kat dlm perut tu..apa2 pon pempuan & shopping mmg tak dpt nk dipisahkan..

    ReplyDelete
  3. noryyyyyy, yaya pon dah tak tahannnnnnnnnnn tapiiiii orang cakap awal lagiiiii awal lagiiiii. kaw tak tauuuuu aku punya tahap menggelupur macam manaaa. :p nanti mummy yaya belikan utk baby r dulu okehhhhhhh. untuk adik NS nanti2 laaaa :p

    ReplyDelete
  4. Baby R... hehehe. baby boy tu yg pasti. hikhik. nina smpai laaa ni xd aeon card. hakhak

    ReplyDelete
  5. licha jarang shopping sana.. itu yg memang xd mmber card

    ReplyDelete
  6. Punya excited nory beli baju raya baby..xpe2 akak memahami mu dik..hehehe

    ReplyDelete
  7. Hahahah sy pun xde kad ahli jgk... Lg ketinggalan

    ReplyDelete

* Sila2 kan lah tinggalkan jejak anda disini.
* Terima Kasih ..=)