Followers

Wednesday, January 8, 2014

Wordless Wednesday - Posing tidur yang sama


Harini malas menaip panjang, biar gambar berbicara..hikhikhik...Gambar hasil candid adik aku time aku tengah tidur lepas mentedarah nasi lemak air tangan mak kesayangan..Buruk benar perangai mak budak ni..Sama je perangai dengan kucing dia, mak aku cakap "Si Laura ni, ikut je apa kau buat, ko makan, dia makan, ko tidur pon dia tidur" hehehe..Tapi sekarang Laura tidur hujung2 bantal je, tak berani nak tidur dekat2 takut kena tendang ngan "budak hensem" kat dalam perut tu...Baby dah pandai jelesss taw..hehehehe...Posing tidur pon sama je..Tuan borak kucing rintik, hahaha boleh???Mak budak still tidor pelok teddy bear lagiii, eee tak malu ker??hikhikhik

Eh kata wordless wednesdayy, ni apsal panjang plak karangan ni...hehhehe..sorry...sorryy..

10 comments:

  1. lawak tgk laura tidur sipi-sipi pun jadilah...

    ReplyDelete
  2. alolo...tomei plk kucing tu tdo...:)

    ReplyDelete
  3. alahai ciannya laura ... mcm pernah kene tendang jer sbb tu dia tkt kene tendang lg dgn budak hensem tu hihihihi

    ReplyDelete
  4. sian laura. meh meh tido ngan mushang mehhhhhh

    ReplyDelete
  5. hahaha.. hm.. semua dah sama dah tu gayanya

    ReplyDelete
  6. Comel nya. Best dapat tidur ngan kucig-kucing!!!!

    ReplyDelete

* Sila2 kan lah tinggalkan jejak anda disini.
* Terima Kasih ..=)