Followers

Thursday, January 9, 2014

Rutin lepas balik kerja


Haaa ni lah rutin abah baby tiap kali balik kerja,terus terkam perut, sembang2 ngan baby..Tapi baby selalu buli abah dia, bila abah dia kerja, elok je berjoget2 dalam perut, bila abah dia balik kerja, nak main ngan dia, dia tidoo je, main nyorok2 lah..Saje je nak buli abah dia..Cian abah baby taw, kadang2 kena tunggu lama baru baby nak respon..Hihihihi..Bertabah jela abah baby oiii...


Alololo...baby dah kuar nanti, mesti balik kerja abah dia terkam baby dulu baru terkam mama nya..hukhukhuk...Hek elehhh, ngan anak sendiri pon nak jeles ke...Hikhikhik..Bukan apa dah terbiasa manja berdua je ngan abah baby selama ni kan, jeles sikit tu biasa lahh...Tapi takpe, kalau baby manja ngan abah, mama beranak lagi sorangg...Errrrrr biar betol ko ni , Nory...Agak2 lah...huhuhuh...Ok2, kita kongsi kasih sayang abah ngan baby ,ok...Promise..promise baby promise...


12 comments:

  1. Hehhee... suke gak masa wife mengandungkan Akiff dulu... slalu gak main2 perut ckp dgn baby... hahaha... pengalaman yg best...

    ReplyDelete
  2. Teringat time pregnant dulu..huhu..

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum nory, comelnya! abahnya excited nak berborak dengan baby. heeee sian kena buli ye

    ReplyDelete
  4. Hihi. Xsabar lettew abah babby

    ReplyDelete
  5. Huhu...abeslah mama nory, lepas ni abah zul manja dgn baby R je.

    ReplyDelete
  6. excitednya abah baby balik2 terkam perut kak nory ye.

    ReplyDelete
  7. mesti tak sabat nak jumpa bby...hhee

    ReplyDelete
  8. nanti baby dah keluar mesti eksaited kan?

    ReplyDelete
  9. Takpe baby manja ngan abh, nnt baby bgn tgh mlm abh jaga :P

    ReplyDelete
  10. anak lelai memang mcm tu agaknya, bkn tdo tu .. dia tkt dgn abah dia kikikikiki .. sbb anak akak dulu dlm perut pun camtu .. kemain alimm tau .. kot ayah dia nak dgr dia bergerak kikikikiki ... takmoo jeles²... biar dia manja lbh dgn ayah .. nanti senanglah nory uruskan hal lain pulak ... tp percayalah anak lelaki lbh manja dgn ibu hihihihi .. x saba nak tgk baby rizqi..

    ReplyDelete

* Sila2 kan lah tinggalkan jejak anda disini.
* Terima Kasih ..=)