Followers

Saturday, January 4, 2014

Mak aku pon ketagih dengan EPHYRA

*Sponsored sticky post

Muka mak semakin glowing2 sejak amalkan EPHYRA ni...Jeragat pon makin pudar..
Mak aku dah banyak cuba produk-produk kecantikan untuk selesaikan masalah jeragat kat muka dia.Macam-macam produk dia dah try, tapi semua tak sesuai dengan dia, dari yang murah sampai yang mahal, satu pon takde yang dapat selesaikan masalah jeragat kat muka dia.Sampai lah satu hari kotak EPHYRA aku sampai kat rumah, aku memang selalu guna alamat rumah mak untuk urusan pos ni sebab senang sikit, rumah mak aku sentiasa ada orang.Mak aku tanya, ko minum EPHYRA ni ok ke? Aku jawab lah okey sangat, badan rasa cergas je bangun pagi, kulit muka dah tak kering.Mak aku macam tertarik nak cuba.Kebetulan aku ada pek percubaan 10 sachet kat rumah, aku bagi mak aku try minum dulu.

Tak sempat habis 10 sachet tu, mak aku excited dah cerita kat aku, "dik, nanti ko belikan mak EPHYRA lagi ek, serasi lah ngan mak, ko tengok kudis kat kaki mak yang aritu tu dah hilang dah, takde kesan langsung..Pastu ramai tegur muka mak nampak licin.."


Aku pon tak taw pasal kudis kat kaki mak aku tu, mak aku cakap lama dah kena, mak letak ubat gamat semua tak elok2, lama nak tunggu dia hilang, tapi lepas minum EPHYRA , kudis tu terus mengering dan tertanggal sendiri tanpa tinggalkan parut pon.Wahhh aku pon tercengang..Secepat itu kesan baik EPHYRA dah nampak kat mak aku, maknanya EPHYRA betul2 serasi ngan mak aku.
Lepas tu, mak aku teruskan lagi ke kotak seterusnya..Hari2 mak akan update kat aku cerita apa yang dia rasa sepanjang minum EPHYRA ni, excited dia berkongsi cerita.Kotak seterusnya ni plak mak aku tunjuk tumit kaki dia, aku pon tergamam beb, licinnn giler..Dulu tumit kaki mak aku pecah2 sampai terbelah2, sekarang dah licin kalah kaki anak dara.Perghhh jeles aku, tak sabar aku nak continue minum EPHYRA, sebab aritu aku stop sekejap sebab baru peknen, tak lama lagi nak masuk 7 bulan, dah boleh start minum balik..yeayyy!!!tak sabar..

Selain daripada tumit kaki mak yang dah licin tu, mak aku cakap sekarang mak rasa lebih bertenaga, lebih2 lagi time bangun tidur waktu pagi, badan rasa ringan je, segar bugar setiap hari.Dan mak aku makin ketagih dengan EPHYRA sekarang, tinggal separuh kotak je, mak dah bagitaw aku awal2 dah, dik EPHYRA mak dah nak habis, nanti order kan lagi taw.Jangan lupa taw, haritu aku terlambat order, 2 hari mak stop EPHYRA, itupon dah tak tentu arah dah.Hari2 tanya, bila EPHYRA mak nak sampai ni, rasa lain macam lah tak minum sehari.Perghhh hebatt penangan EPHYRA ni kat mak aku...heheh..


Haaa ada lagi satu cerita, masa mak aku baru start minum EPHYRA tu kan, mak aku ingat mak aku dah menopaus, sebab dah lebih 2 bulan tak datang period, tapi lepas amalkan EPHYRA,tiba2 period datang balik.Maknanya EPHYRA ni membantu melambatkan menopaus jugak lah..So, sekarang ni mak aku belum menopaus lagi lah, ada cann aku dapat adik lagi kot...hahahahah...Dan yang bestnya, senggugut mak aku dah hilang..Kalau tak tiap kali period mak aku selalu kena senggugut..Alhamdulillah, suka tengok mak makin sihat sejak minum EPHYRA ni..

Kalau korang berminat nak cuba dan rasai sendiri pengalaman menarik dengan EPHYRA ni, boleh order dengan aku...Yang penting harga lebih murah dari harga pasaran..Kalau nak try set percubaan dulu pon boleh..Jangan risau, rasa dia sangat2 sedap, takde rasa yang pelik pon...


Boleh email terus kat aku untuk order EPHYRA..


elfekluz1921@gmail.com




10 comments:

  1. wooww. teruja.. brape harga percubaan kak? 10 sachet kan?

    ReplyDelete
  2. wah..berseri2 muka mak sis nory

    ReplyDelete
  3. Cantiknya Mak Nory...Muda lagi.. :)

    ReplyDelete
  4. Assalamualaikum nory, nampak berseri dan sihat muka mak nory! cayalahh! sheila macam nak cuba lah produk ni.. mengandung 5 bulan ke atas baru boleh minum ya?

    ReplyDelete
  5. wahhh curlass mak noryyy.. boleh jadik Duta Epyhra niii .. hehehhe

    ReplyDelete
  6. memang tengah hot kan produk nih.. hehe

    ReplyDelete
  7. wahhh terujanya... macam nak bagi mak sya minum jugaklah ... saya minum dulu pun puashati .. lps tu dah stop skrg hihihihi...

    ReplyDelete
  8. Hi all!
    Berminat nak mencuba Ephyra?

    Beli Ephyra dengan HARGA PROMO (Muraaaahhh sangatt!!) dan dapatkan FREE Body Shop shower cream 250ml / body butter 50ml!

    Seriously, grab this GREAT deal! Sementara stock masih ada!

    Yours truly,
    Izza (Pengedar Sah Ephyra)
    0192198619
    izza_grrl@hotmail.com

    ReplyDelete
  9. wow..aunty pun maintain gojes...

    ReplyDelete
  10. dear, berapa harga untuk pek percubaan tu? nk jugak try..

    ReplyDelete

* Sila2 kan lah tinggalkan jejak anda disini.
* Terima Kasih ..=)