Followers

Wednesday, January 22, 2014

Beli EPHYRA dengan harga kasih sayang





Berita gembira buat pembaca setia blog Ceritera Sang Puteri ( Blog Nory Zoulkefle), tak setia pon takpe, pembaca blog yang tersesat pon takpe, asalkan korang terbaca entry ni, aku kira halal je bagi harga kasih sayang untuk korang..Baik kann aku??heheheh...Rasanya kebaikan dan kelebihan tentang minuman kecantikan dan kesihatan EPHYRA ni, semua dah tahu kan..Cuma mungkin ada yang belum rasai sendiri kebaikannya..Aku dah cuba, mak aku pon dah cuba, tak cukup dengan tu sedara mara terdekat aku jugak dah mencuba, dan semua mengakui akan keberkesanan produk EPHYRA ni.

Sampai sekarang aku masih setia dengan EPHYRA ni, EPHYRA banyak bagi kesan baik kat aku sepanjang kehamilan yang dah masuk Trimester ketiga ni, walaupon perut semakin sarat dan membusung kedepan, masih bertenaga kesana kemari, naik turun tangga steady jeee...Takde masalah kejang2 kaki, dan badan rasa segar je macam tak mengandung pon, suami pon tak susah hati, tengok bini nya sihatt je memanjang, .hehehe..


EPHYRA sesuai untuk semua orang, lebih2 lagi yang pentingkan kecantikan kulit dan kesihatan dalaman.Nak nampak sentiasa awet muda, apa kata try EPHYRA, beranii jamin dalam masa tak sampai sebulan dah boleh nampak hasilnya, aku takkan berani mengaku kalau aku sendiri tak mencuba, sebab aku dah cuba lah aku berani cakap yang produk EPHYRA ni betul2 berkesan..


Pada yang berminat nak order EPHYRA dengan harga istimewa ni, boleh direct order melalui email 
elfekluz1921@gmail.com


dan untuk dapatkan "harga kasih sayang" ni, sila mention yang anda adalah "Pembaca blog Ceritera Sang Puteri" ataupon "Pembaca blog Nory Zoulkefle"...Dua2 nama pon boleh...Cepat2 sebelum promosi ini tamat....heeeeee...=)


Pengalaman menarik bersama EPHYRA 1

Pengalaman menarik bersama EPHYRA 2






5 comments:

  1. baru tahu nory bisnes ephyra. hehehe. :)

    ReplyDelete
  2. assalamualaikum nory. bestnyaaa nak book dulu boleh? hehee

    ReplyDelete
  3. ephyra jadi kegilaan sekarang ni..

    ReplyDelete
  4. adik nory sebelum guna epyhra pun dah cantik....lepas guna ephyraaaaaaaaaaa lg bertambahhhhhhhh cantikkk sgt2....suka tgk

    ReplyDelete
  5. Salam, saya ada menjual upt (rm1.00/pc) dan opk (rm1.20/pc)...Sememangnya harga murah, kalau nak maklumat lanjut , sila sms 012-2723104 atau layari blog saya kit-ujian-kehamilan-murah.blogspot.com/

    ReplyDelete

* Sila2 kan lah tinggalkan jejak anda disini.
* Terima Kasih ..=)