Followers

Monday, December 5, 2016

Asah skill make- up


Time weekend kalau Abi kerja, aku memang kebosanan lah lebih2 lagi kalau Dak Iqy tido, pagi2 dah setel prepare breakfirst dan lunch untuk Dak Iqy.Kalau Abi ada awal2 pagi dah siap segala lauk pauk, kalau Abi takde, lambatlah sikit aku masak.hahahaha..Tapi biasanya sebelum pukul 12 memang dah kena siap2 bagi Dak Iqy makan, sebab jap lagi dah tiba waktu tido dia, memang tak laa dia nak makan, moody tak tentu hal je nanti, so kena bagi makan siap2, dah kenyang nanti dia akan tertido dengan sendiri nya.hahaha

Masa tu lah, nak kemas2 rumah sikit, angkat baju kat ampaian dan lipat, susun dalam almari, kemas bilik kemas dapur, lepas tu dah boleh lepak2 dah, kadang2 terjoin Dak Iqy tido sekali, tapi aku jarang tido siang time weekend, biasanya kalau Dak Iqy tido, aku suka "smule sing" ..hahahah..
Tapi weekend ni, masa dok kemas2 almari solek, tetiba rasa nak main mekap2 plak, saje nak asah skill yang ada, takde lah terer mana, tapi setakat conteng2 muka sendiri, bolehlah..Heheheh..


Ni antara koleksi mekap yang aku ada, tak banyak pon, walaupun aku ni jual barang mekap, tapi aku tak banyak barang mekap untuk diri sendiri, hahahaha..Aku beli yang mana perlu je beb, kang beli banyak2 buat koleksi kang, mana plak nak sumbat kat almari solek aku yang kecik tu.huhu.

NORYLOFA.....lalalallalalalaaa

Taraaaa!!!!Dah siap make over muka sendiri.Dah cantik2, duduk rumah je., selfie dengan Classy Warda, wahhh terus fefeeling macam Neelofa..hahahaha..Pon boleh..Dulu Abi selalu jadi mangsa make over, redha je laki aku wey tadah muka utk dimekap.Kadang2 si Tasha yg jadi mangsa aku, tak lama lagi tak mustahil Dak Iqy plak akan jadi mangsa keadaan..hahahah..Bertabahhlah nak..


3 comments:

  1. cantik..sy tak pandai make up pun tapi suka tengok org bermake up

    ReplyDelete
  2. haha..cantik nory make up..habis org jadi tmpat make over nory..:)

    ReplyDelete
  3. kalau camtu kena buat adik iqy yg gurl baru leh jadi model make up hihi..

    ReplyDelete

* Sila2 kan lah tinggalkan jejak anda disini.
* Terima Kasih ..=)