Followers

Friday, December 9, 2016

Jom sarap !!

Haritu masa ponteng kerja, pergi breakfirst dengan mak, tasha dan anak2 buah aku, sekarang kan dah cuti sekolah, tu yang anak2 buah ikut sekali tu, biasanya aku dengan mak aku je, Tasha pon kebetulan takde kelas haritu.Mak aku memang suka kalau aku tak kerja, sebab aku rajin melayan mak aku bawak breakfirst merata-rata.Dah macam JJCM plak.hahahah..Mak aku plak pandai demand sekarang, asyik suruh google je tempat makan best2.hahahahah...


Tapi alih2,pergi tempat makan yang biasa pergi je, Kebayan Corner.Puas hati lah makanan kat situ, menu breakfirst banyak pilihan, nasi lemak, kuih muih, lauk pauk, roti canai semua ada.Kalau pening kepala cari tempat makan best2, kitorang pergi sini jela.Huhuhuuu..

Anak2 buah aku ni, seronoklah kalau aku ada.Atleast dorang terhibur lah sikit, sebab dengan si Tasha yang garang macam mak tiri tu, memang takdelah ko nak gelak2 sakan ni, atleast kalau aku ada, dorang ada lah senyum2 gelak2 sikit sebab aku ni kuat menyakat, mak aku pon kadang2 annoying je dengan aku, tapi aku tahu dia terhibur kalau aku ada, sebab tu kalau aku cuti, mesti mak aku yang paling excited, ajak pegi sana sini.hahahahaha..Aku layankan ajee...

2 comments:

* Sila2 kan lah tinggalkan jejak anda disini.
* Terima Kasih ..=)