Followers

Friday, December 16, 2016

Sembang Jumaat


Salam jumaat uolls.

Pagi2 jumaat kena extra ceria maklumlah hari last bekerja untuk minggu ni.hehehhehe..Dan aku bakal bercuti panjang lagi start esok sampai selasa.Adik kakak ipar aku kahwin kat Kuantan.Lepas kenduri nak lajak ke Terengganu jap bermalam kat rumah maklong aku kat Kemaman.Sape orang Kemaman say haiii sikit..Ade sape nak belanja aku nasi dagang tak???hahahaha..


Rasa macam dah lama tak bercuti, sejak kerja sini ekonomi merudum sikit, poket tak sihattt je..hahahaah..Dah hujung2 tahun ni baru nak merasa bercuti pendek.Jadiklahh dari takde kan..huhuhuuu..Hari tu kan , sempatlah jugak dating berdua dengan Abi tanpa dak Iqy..Dak Iqy hantar rumah baby sitter.Lama tak jalan hayun2 tangan dengan asben (mih mih mih)..Secara tak sengaja je tinggalkan  Dak Iqy, sebab masa tu Abi EL..Tu yang ajak Abi dating berdua tu.

Tapi sepanjang dating, masing2 tak boleh move on teringat kat anak.Borak pon pasal anak, pastu tergelak mengekek2 berdua padahal cerita pasal anak je.Abi lagi lah, jenuh pusing satu ioi mall tu cari Hulk untuk Dak Iqy.Tapi tak jumpa pun, last2 pergi kedai biasa je beli mainan untuk dak Iqy, seboleh2 dia taknak balik dengan tangan kosong untuk dak Iqy.Punya lah dia rasa bersalah dating dengan aku tanpa Dak Iqy..hahahaha.Padahal aku relax je..kihkihikihkih..

Abi cakap rasa kekok plak keluar tanpa dak Iqy, ermmm aku pon rasa kekok jugak.Kekok berpeluk2 dan pegang tangan, orang pandang semacam je.Ke perasaan aku je..Heyyyy ini kekasih halal aii okey..takkan nak gantung surat nikah plak kat leher..hahahahaah..

1 comment:

* Sila2 kan lah tinggalkan jejak anda disini.
* Terima Kasih ..=)