Followers

Monday, November 21, 2016

Boss Belanja


Setiap minggu boss aku out station 2 hari ke Batu Pahat.Adakala dia balik dengan tangan kosong je, tiba mood baik dia datang, dia balik dengan buah tangan.Hurmmm aku musykil jugak, sebab masa aku baru keje sini, Wendy ni cakap boss ni kedekut orangnya.Tapi ntahlah mungkin aku belum nampak lagi tahap kedekut dia tu camne kan, setakat kedekut biasa2 tu adalah aku perasan, tapi bagi aku normal lah kot, mungkin dia jenis yang suka berjimat cermat kot.

Cuti tahunan pon dia bagi 8 hari je untuk staff.Cuma Wendy tu cakap bila aku masuk kerja situ, cuti tahunan aku ditambah jadi 9 hari.Wendy cakap, wahhh untunglah you..Ehhh ko hingat 9 hari tu banyak sangat ke, setakat lebih satu hari, hurmm celah gigi je bagi aku.Dah tentu2 tak pernah cukupnya cuti yang diberikan untuk aku tu, kompom aku akan tambah cuti sendiri, tolak gaji pon tolak lah, aku peduli hape..kahkahkahkah..

Nak kata boss sayang kat aku tu taklaahh..Aku pon bukan jenis kaki kipas ni, dah lah selalu buat onar, kejap keje kejap cuti, dia tak bising tu pon aku dah syukur sangat dah..ahhahaha..Tapi sekarang makin kerap dia bagi buah tangan kalau dia outstation, eh bukan bagi aku sorang je tau,wendy pon dapat sekali.Contoh aritu, aku dah nak balik, dia wassap suruh dia sampaj opis, dia nak bagi durian..Perghhhh aku ni dahlah memang hantu durian, aku tunggulah, durian musang king plak tu, rugi amik 3 bijik je..Maluuuu nak amik banyak..heee..Sedapppnya lahaiii..

Pastu haritu dia pergi Myanmar, balik tu dia singgah airport beli coklat untuk aku n Wendy.Wendy cakap, boss sekarang dah kurang kedekut..Ehhh yeke..Kira aku ni pembawa rezeki lah ehh..muahahaha..Murah rezeki boss, alang2 kasik UP lah gaji ai.Cehhh ada hati nak naik gaji, performance kasik cantik dulu nory oii..



Banyak lagi lah buah tangan yang selalu dia bagi, terbaru ni dia beli aiskrim sedap.Ntah mana dia beli, murah katanya.Aku pon tak pernah makan, maklumlah aku orang kebanyakan je makan aiskrim MCD yang singgit satu tu je mampu..hehehehhh..

Sedapppnya aiskrim ni, aku makan sikit2 sebab taknak cepat habis.Hahahahaah..Dahlah time tu baru balik dari lunch, panas terikk kat luar tu, masuk opis pekena aiskrim, perghhhh nikmatnya..Tenkiuuuu Boss.

6 comments:

  1. hehe, mybe rezeki dia byk nak dikongsi dgn pekerja2nya..

    ReplyDelete
  2. wah..syoknya...murahlah rezeki si boss tu kan

    ReplyDelete
  3. camni la bagus..nak keje pon semangat skit..hehehe..boss akak pon tak kedekut..

    ReplyDelete
  4. murah rezeki Nory.Bukan miskin pun bos tu kalau belanja staff kan?

    ReplyDelete
  5. bos2 jgn kedekut, lg bnyk memberi lg murah rezeki kan.
    staff pun happy nak kerja..huhuu

    ReplyDelete
  6. bestnya aiskrim dia.... premium gitu...

    ReplyDelete

* Sila2 kan lah tinggalkan jejak anda disini.
* Terima Kasih ..=)