Followers

Thursday, November 10, 2016

Terjebak lagi


Hari selasa haritu, patutnya aku kerja, dah hantar Dak Iqy siap2, pastu terus drive ke tempat kerja, and then tetiba drive ke arah lain bukan ke opis, so kesimpulannya aku terpaksa "MC" haritu..Amacam boleh terima tak alasan aku???muahahahaahah

Wassap mak aku ajak pergi breakfirst sekali, tapi mak aku lambat plak reply, aku singgah ATM dulu, pastu terus pergi rumah mak, pagar berkunci, kereta mak ada, tapi mak aku plak takde, hurmm maybe keluar dengan papa kot.Tetiba mak call, mak aku cakap dia dengan kak ipar aku kat Kebayan Corner, terus aku kesana join breakfirst sekali, pastu balik rumah, tunggu anak2 buah pergi sekolah sessi petang, terus kitorang pergi Ikea.Mak aku nak makan meatball katanya.

Lepas makan, cuci2 mata.Takdelah shopping tak hengat dunia, terbeli rak je, sebab dah lama aim nak letak microwave aku kat dapur tu.Pastu beli lilin wangi tu, nak letak dalam bilik, biar macam bilik pengantin baru gitu...hahahaha..over betul minah ni.hurmmm lagi beli haaaa alas kaki dengan berus botol.Itu jelaaa..Mak aku beli bantal kucing untuk Tasha, kak  ipar aku plak beli kuali dengan lilin wangi tu.Kak Ipar aku dalam pada kata taknak shopping, terjebak juge akhirnya.hahahahha.

Pastu lepas bayar, lepak minum coffe dengan karipap plak.Coffee dapat 2 free sebab kak ipar sign up member card.Pastu kebetulan aku ada jawab satu survey dari staff Ikea, terus dapat 3 coupon ais krim free..Syokkk lah kan dapat free.Kenyang betul rasanya..adehhh..

5 comments:

  1. ekekek trus buat mcm mcm ealepas "mc"..hihih

    ReplyDelete
  2. Tjnjuklah gambar bantal kucing tu. Hehe

    ReplyDelete
  3. motif sgt nak MC er.dasyat tau, boleh plak dah nak g keje melencong er.

    ReplyDelete
  4. Pengelat betul boleh dapat MC tak sakit:)
    Siap menyoping lagi..

    ReplyDelete
  5. Bermakna hari tu banyak yg dapat free ye.
    Bestnya.

    From
    Betul tu. Macam2 kita dah ten g ok dalam u tiub tentang syarahan mereka.malas nak sebut nama u tiub tu.

    Tapi tak semua berserban macam tu. Ramai lagi yg betul.

    Thank u for sharing yr idea.

    ReplyDelete

* Sila2 kan lah tinggalkan jejak anda disini.
* Terima Kasih ..=)