Followers

Tuesday, November 22, 2016

Wahhh dapat coklat lah

Tak sangka dah tua bangka camni pun still ada yang sudi nak bagi hadiah lagi.Alooloolooo terharu hakak taw.Tak terfikir pon akan dapat hadiah.Dengan abi pun, dia tanya nak apa, aku taktaw nak mintak apa, so aku tunggu dia gaji nanti baru aku pikir aku nak hadiah apa.heheheh..

Sebelum tu nak ucap terima kasih kat semua yang sudi wish besday aku sabtu haritu, ramai jugak yang wish serta doa yang baik2 untuk aku, insyaAllah mudah2an termakbul doa2 kalian semua.Aminnnn ...Sampai "hang" henpon aku wey..Whatsapp jammed tetiba,takleh nak scroll, ke sebab handphone aku yang dah nak jahanam, hahahaha..nak baru lettew..Cehhhh ..

Kebetulan petang tu, nak pergi makan steamboat,asri sepupu aku tu belanja satu family, bukan sebab nak celebrate besday, tapi kebetulan kena dengan besday aku, so aku tumpanglah celebrate sekali, last minit beli brownies mix cake, tu pon cari kat page "Warga Puchong", mujur ada slot kosong, sebelum pergi sempat COD dulu then terus pergi Rizqin Steamboat.Alaaa celebrate ala kadar je, takde tiup2 lilin pun, makan kek je.heheheh..Welll dah tua bangka kan.hekhekhek..


Sebelum pergi tu, Yaya tunang Asri singgah rumah nak jumpa besday girl katanya, tak sangka plak dia datang bawak hadiah, alololooo terharu hakak taw.Pandaiii plak tu, tahu feberet hakak, coklat lah apa lagi..Forrero Rocher plak tu, feberettt forever.Selalu beli yang 3 bijik tu rasa tak cukup, ni dapat 30 bijik, memang hakak sorang je yang hadap.Maaf yer orang dibelakang..hahahahha..Tenkiuuu Yaya untuk hadiah ni.Hakak suka sangat..Pandainya ambik hati bakal kakak sepupu.Ehhh suka lah kite dengan budak ni..hehehehehhehhhh..Hakak kasik 10 bintang..

12 comments:

  1. ekekek..untunglah bakal adik sepupu bg coklat tuu..ekekeke

    ReplyDelete
  2. happy belated birthday nory..smga pnjg umur..dimurahkn rezeki & sihat2 selalu..suka bc blog nory..hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. time kasih...aminnn...jangan lupa email nory alamat yer, nak pos hadiah...hehehe

      Delete
    2. hikhikhik..maluuuu plk kita..ok2 nnt saya pm alamat..tq skali lg..

      Delete
  3. amboi, celebrate bezday tak habis lagi..
    nak 2 bijik !! hahah

    ReplyDelete
    Replies
    1. celebrate sebulan gamaknya...hahahaha...nah 2 bijik...

      Delete
  4. pandai betul bakal adik sepupu ambil hati lepas ni boleh geng hehe...

    ReplyDelete
    Replies
    1. kannn...pandai amik hati...sejuk perut bakal kakak sepupu..heheheh

      Delete
  5. bestnya dapat coklat..pandai ambil hati tu..hehehe.. terima kasih kak nory, nak kasi hadiah ek... heheehe.. saya dh emel dah... semoga murah rezeki selalu kak =)

    ReplyDelete

* Sila2 kan lah tinggalkan jejak anda disini.
* Terima Kasih ..=)