Followers

Tuesday, November 15, 2016

Macam tahu je hakak hantu coklat

Kat Opis aku ni ada 2 orang budak cina praktikal Engineer, fresh graduate katenyer, muda2 lagi dah jadi engineer, aku yang dah kertu ni, jadi hakak kerani je mampu.hahahahaha.Rezeki memasingkan.Hurmm aku rasa dorang ni bf/girlfriend kot, takpon teman tapi mesra, sebab nampak mesra je.hari2 rajin mintak tunjuk ajar boss, tapi bagus diorang ni, hormat orang, walau hakak ni lagi lower grad dari dorang, tapi dorang tahu cara nak hormat hakak.Sweet sangatt.

Dulu masa baru start kerja sini, sunyi sangat, kekadang tinggal sorang seram jugak, aku ni kan penakut.Tapi takde pape pon sebenarnya, aku je berimaginasi tinggi sangat, lepas tu sendiri yang takut..Ntah pape kan..hahaha..Sejak 2 orang ni masuk since Oktober haritu, takdelah sunyi lagi, meriahlah sikit, atleast kalau Wendy cuti, ada jugak teman bersembang kan.huhuhuu..

Setiap hari ada je budak2 ni bagi biskut lah, coklat lah, keropok lahh..Terharuu sangat taw, kadang2 aku belanja dorang nasi lemak jugak, seminggu sekali, mesti niat nak sedekah belanja dorang nasi lemak.


Harini, dapat coklat plak, wahhh ko kena tahu yang hakak ni memang hantu cekelat, time kasihlahhh babyak2 yer..Nanti hakak belanja nasi lemak lagi okey..hahahahah

4 comments:

  1. Org berbudi kita berbahasa kan dik...hehe..best ada kawan2 sekerja mcm ni

    ReplyDelete
  2. favourite Nory all the time kan memang coklat tambah-tambah coklat fountain Ida kan hehe.

    ReplyDelete

* Sila2 kan lah tinggalkan jejak anda disini.
* Terima Kasih ..=)