Followers

Monday, November 28, 2016

Kan best kalau...


Dah dua kali dah, time balik lunch aku tengok Si Tasha ade kat rumah, "Eh ko tak pergi kelas ke harini?"..Dia jawab " Lecturer wassap kata class cancel harini"..Perghhh untonglaaa boleh sambung golek2 atas katil kan.Terus aku berangan kalaulah dunia pekerjaan pun macam tu kan best..Bangun pagi tetiba boss wassap " Nory, kerja cancel harini, tak perlu datang opis.."hahahaha...Seronoknya kalau camtu..

Eh tapi pernah sekali dulu macam tu, masa aku kerja company lama dulu, time tu nak dekat cuti raya cina, time lunch kan aku balik rumah mak, tengah sedap makan, boss mesej bagitau nory tak payah datang opis, harini half day, i nak kunci opis..Waaa lompat bintang aku dan2 tu jugak.Lepas tu dah tak merasa lagi dah.Berangan je mampu.huhuhuu


Kerja sekarang ni alhamdulillah lah aku dah boleh move on sedikit demi sedikit, dah boleh terima kenyataan.Bab gaji lambat pun aku dah boleh accept, dah tak meroyan macam masa baru2 mula kerja sini dulu.Moga2 ni tempat kerja terakhir aku sebelum aku jadi surirumah.Tak sabar nak bergelar suri rumah.Ko kan tahu tu cita2 aku dari dulu kini dan selamanya.Aku dok berangan bila Iqy start sekolah nanti, aku nak hantar dan ambik dia setiap hari, bila dia balik rumah, aku sentiasa ada je depan mata dia.Biar dia tengok puas2 mama singa dia ni..hahahaha..


4 comments:

  1. Kan best kalau......
    Kenyataannya : Xsemua yang best kita dapat.

    ReplyDelete
  2. bestkan klu kerja blh rehat lama..:)

    ReplyDelete
  3. yup for me the best moment bila ank kita grow up dpn mata kita, antar ank sek setiap hari, duduk rumah jg anak je.

    ReplyDelete
  4. yes, betul tuh. rasa puas bila tengok anak membesar depan mata sendiri setiap hari.

    ReplyDelete

* Sila2 kan lah tinggalkan jejak anda disini.
* Terima Kasih ..=)