Followers

Wednesday, January 2, 2013

Welcome 2013


credit google


Alhamdulillah, syukur ke hadrat Allah kerana masih diberi peluang bernafas di bumi Allah ni.Dapat jugak merasa suasana di tahun baru..Harini masuk hari kedua di tahun yang baru, semua baru, azam baru, umur baru, bagi adik2 yang dah mula sekolah harini mesti semangat pergi sekolah harini dengan baju baru, kasut baru, beg baru, kawan baru..Aisshhh  berapa banyak "baru" daa...

Masuk je tahun baru, semua orang mesti dah ade azam baru kan.Mane yang tak tercapai tahun lepas bolehlah dibawa ke tahun baru ni.InsyaALLAH, usaha kena lebih lah kalau nak segala yang dihajati tercapai..Macam aku, hurmm nak kata takde azam, tak jugak.Entahlah, bukan bermakna aku takde target dalam hidup, tapi target or azam aku tu sentiasa bertukar2, aku ni kan jenis tak tetap pendirian sikit..Kalau nk list kan semua target or azam aku, memang tak tertulis.Muke je toya, tapi angan2 besar...hahahah..

Tapi ade satu azam aku dari kecik, teringin nak bercuti bawak "buku merah"..Teringin sangat nak tengok negara orang..Bumi Allah ni kan luas, aku nak sangat menikmati keindahan ciptaan Allah ni..Harap2 tercapaiii lah hendakknyer..Tak dapat pergi jauh2, dapat pergi negara jiran2 terdekat pon jadi lah..Kira oberseaa lah jugakk kan..hehe..Yang penting nak bawak "buku merah"..heheheh

24 comments:

  1. sama la kite..memule je nak berazam itu ini..tp smp sudah xde ape2..siap xingat lagi..hehe..cume tahun nie kite nak baby jer..;))))

    mmg sgt3 best gie negara org..moga2 hasrat nory tercapai hendaknye nak gie negara org..;)

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum bestnya nory nak bawak buku merah keluar! hehe. nanti update vacation kat mana ye... sheila nak tour Malaysia tahun ni, insyallah :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. BUKU MERAH PON TAKDE LAGI NI, ACANER...HAHAH

      Delete
  3. buku merah jgn lupa bawa moga2 belum tamat tempoh...:P

    ReplyDelete
  4. semoga impian tercapai. sis pun teringin gak nak pi ngan buku merah. mesti seronok dapat tgk negara org

    nak capture screen kat hp samsung boleh rujuk tutorial ni

    http://ekahafizy.blogspot.com/2012/06/tutorial-screen-capture-samsung-galaxy.html

    ReplyDelete
  5. ke mana la dia nk bercuti ngn 'buku merah' tu ye...

    ReplyDelete
    Replies
    1. taktaw lah lagi...buku nyer pon takde lagi...cakapp je lebihh nory ni...hehe

      Delete
  6. doa k.. insyaAllah, tercapai.. :)

    ReplyDelete
  7. heheh harap impian sis nak pergi ke luar negara akan tercapai... Selamat tahun baru.. hehehe ena punya passport pun dah tamat tempoh.. lupa nak renew.. =.=

    ReplyDelete
    Replies
    1. cepat gi renew, kite holidayy same2...hehehe

      Delete
  8. buku merah jangan lupa bawak moga belum tamat tempohhh :p

    ReplyDelete
  9. selamat tahun baru awak... buku merah tu jangan lupa bawak ye..hahahaha.. semoga ia akan jadi kenyataan..amin..

    ReplyDelete
  10. planned to get pregnant? jgn lupa makan folic acid mulai skg ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. dah lama dah nory amalkan acid folic kak...tp belum rezeki lagi..takpe lah taun ni nak jalan2 dulu lah...hehe..

      Delete

* Sila2 kan lah tinggalkan jejak anda disini.
* Terima Kasih ..=)