Followers

Wednesday, January 2, 2013

Wordless Wednesday - Percutian akhir tahun 2012



Sini je yang termampu...insyaAllah , tahun baru 2013 ni nak bercuti bawak "buku merah" plak...amiiinnnn...

17 comments:

  1. bawa buku merah?? passport erk?? wahhh nk g luar negara la ni ye??? awwwwww

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe...angan2 je dik...taktaw lah tercapai ke tak...doa2 kan yer..

      Delete
  2. alhamdulillah.....kt duk umah jer...=(

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum. bestnya sambut new year kat PD ek? best! nak melancong mana nanti?

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak sambut new year kt sane, nory pegi time weekend...new year sambut depan tv je...hehehe

      Delete
  4. xpe nory..dr xgie jalan mcm kite nie..PD pun okayh sgt3 kan..hehehe..wahhhh, buku merah??????...i loike!!!!..

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu lah...PD ni dah jadi tempat wajib family nory tiap2 tahun..kat situ jelah tmpat kitorang berkumpul, tiap2 tahun tempat yg sama dengan hotel yg sama jugak...heheheh...

      Delete
  5. Port Dickson tempat menarik utk dikunjungi. Moga impian tahun 2013 akan jadi kenyataan..

    ReplyDelete
  6. akak pon slalu p PD jer pon... he3

    ReplyDelete
  7. Ida pun nak bawak buku pink jugakk tahun ni.. aminnnnnnnnnnn

    ReplyDelete
    Replies
    1. buku pink ke buku merah , eida?? heheh..
      buku pink kena bawak pi klinik kesihatan...hehe

      Delete
  8. hai sis,

    yana baru join sini.. TTCians :)
    Semoga tahun baru ada sinar abru utk kita.. Insyaallah

    ReplyDelete
  9. best nyer. sis tak pi bercuit pun lagi..hehe

    ReplyDelete
  10. nak FM pd pehlisssssssssssssssssssss

    ReplyDelete

* Sila2 kan lah tinggalkan jejak anda disini.
* Terima Kasih ..=)