Followers

Thursday, April 4, 2013

Pantang Jumpa


Dalam banyak2 mesin permainan, aku paling pantang kalau jumpa mesin "hangkut2" bear ni.Pergi lah mana2 pon, kalau jumpa mesti nak main, tapi kadang2 tu usha line jugak, tengok line clear, baru main, kalau tak.. segann jugak..Tapiii kadang2 redah je, lantak lah orang nak kata apa, heheheh..


Haritu masa bercuti kat Cameron pon jumpa menda alah ni, memang dah taw pon kat situ ada menda alah tu, sebab tu paksa semua orang naik sampai atas sekali, baru jumpa menda alah ni.Abi dah sengih2 dah, dia taw bini dia terkinja2 nak naik sampai atas sebab nak "menghadap" mesin "hangkut2" ni..hehehe..


Bila dah sampai kat atas, bukan aku je yang teruja, semua pon terjebak sekali.Paklong aku pun siap tukar duit nak main sekali, tapi paklong tak dapat pun nak bawak balik sekor untuk maklong..hehehe..



Aku je yang dapat, aku kalau dah dapat sekali, memang terus melekat jela aku kat mesin tu, agak2 kena azan kat telinga baru aku tersedar kot..huuhuhu.



Dan inilah hasilnya...yeayyy!!!... Dapat pon....kat rumah dah penuh dgn bear2 kecik ni, siap request kat Abi suruh beli almari nak simpan semua koleksi yang ada..hehehe



22 comments:

  1. LOL...
    cute je.. akak tak penah try pulak menda ni. huhu

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum nory. heee. sheila suka main tembak2 pastu dapat hadiah. yang tu best, sebab sheila suka menembak. hehehhehe

    ReplyDelete
  3. eh eh, benda alah ni yg aku mensi, sebe asdal aku main kompom jatuh jatuh, xpernah nak dapat bear dari mesin gun ni. sedih

    ReplyDelete
  4. comel la octopus tu...saya tak pernah main mesin tu sebab segan

    ReplyDelete
  5. comel! nasib baik dapat yg comel.. kalau dapat yg entah apa2, sakit hati gak dibuatnya.. =P

    ReplyDelete
  6. Hahhaa mesin ni memang buat geram, sebab macam "dah nak dapat dah nak dapat" pastu gagal, tp cuba lagi dan lagi. mmg berhantu ni mesin ni.

    ReplyDelete
  7. waaaa..dapat ke nory? terbaiklah..shida ssh btul nk dpt men game bear tu perabis duit jer ^_^

    ReplyDelete
  8. akak main benda alah ni...tak pnh nya nak dapat....lol...

    ReplyDelete
  9. alahai tomey nya dia. nory, jgn lupa 13/4 nnt yea.

    ReplyDelete
  10. waa..cm best ja..xpnh pn men menda alah tu..hihi

    ReplyDelete
  11. yus kalau try benda ni tak pernahnye dapat sis...

    ReplyDelete
  12. lau main mesti tak penah dapt patung comel2 tu.. gerammm..

    ReplyDelete
  13. wah,tak pernah cuba lagi.heheh maluu nnt nak try la hahah

    ReplyDelete
  14. tgk geram tp nk cuba syg duit..hehe..

    ReplyDelete
  15. nanti beli kat saya satu..hahaha

    saya masuk utusan.. jom tengok :)

    ReplyDelete
  16. Comelnya nory ni, siap request abi lagi suh beli kat alamari nk buat koleksi...hehe

    ReplyDelete
  17. nory suka membazir... ahhahahahhaha

    ReplyDelete
  18. pernah cuba sekali jerk pastu xdpt terus xnak main dah..hihihi

    ReplyDelete
  19. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  20. kalau dah byk bear better beli la almari tuk simpan. jadikan kenangan ..hehe

    ReplyDelete
  21. hehe, terbaekk..pernah main benda ni tp xdapat..huhuhu

    ReplyDelete

* Sila2 kan lah tinggalkan jejak anda disini.
* Terima Kasih ..=)