Followers

Tuesday, April 9, 2013

Terpilih sebagai Blogger Pilihan .COM (Utusan Malaysia),edisi Sabtu (13 Apr 2013)


Orang kata, rezeki jangan di tolak, musuh jangan dicari, aku percaya kalau korang terima peluang macam ni,mesti korang pun takkan lepaskan peluang macam ni kan.Macam tu jugak aku, bila dapat peluang macam ni, memang aku terima dengan tangan terbuka, aku sedar aku bukan siapa2, bukan retiss, mahupun selebriti terkenal , dan bukan juga blogger famous amos yang meletop2 sekarang ni, aku hanya blogger picisan, menulis mengikut rasa, menulis mengikut mood, menulis mengikut kata hati sendiri.huhu,,

Masa dapat tawaran ni, aku terkejut sambil gosok2 mata aku sambil baca email, banyak kali aku belek2, nak kompomkan betul ke ni aku terpilih, punyalah ramai blogger2 lain, camne aku boleh tersangkut, dapat je email tu, aku terus reply, teruja kata ko!!!..huhu..Pastu masa dan tempat interbiu ditetapkan pada keesokkan harinya di Little Pantry , IOI Mall.Aku ajak mak aku temankan, sebab Abi kerja shift petang.Abi frustt tak dapat ikut, sebab takde orang nak ganti kerja dia..So, aku bawak mak aku je temankan.

Temubual ni semua berkenaan dengan blog, contoh soalan bila start berblog, macam mana timbul minat nak berblog, apa yang dikongsikan dalam blog, apa yang aku minat, apa yang aku tak minat, nak tahu apa aku jawab, jangan lupa beli surat khabar UTUSAN MALAYSIA dalam ruangan Blogger Pilhan .COM keluaran sabtu ni 13 April 2013.hehehe.

Alhamdulillah, satu persatu angan2 aku menjadi kenyataan tahun ni.Betul kata Yaya, berangan itu perlu!!Memang angan2 aku dari kecik nak masuk paper & majalah.Majalah dah masuk tahun lepas, tahun ni masuk surat khabar plak..huhuh..Ni merupakan pencapaian tertinggi selama aku berblog ni..Bukan niat nak kejar populariti ke hape, tapiii saje gedikkk berangann macam tu..kahkahkahkah...

Dan entry ni bukan niat nak menunjuk2 or membangga diri, tapi sebagai kenangan dan rujukan buat aku sendiri di masa akan datang,.Ada jugak kenang2an untuk dikenang.heheh...Tak gituuu..


Abi yang sentiasa menyokong minat aku dalam dunia blog dan Laura Stella (anak bulu) sebagai peminat setia aku...hahahaha..cayangggg Abi...cayanggg Laura..cayanggg Mak...Eh gambar mak takde plak..hehe..



20 comments:

  1. assalamualaikum yangggg, taniah. glamor kawan2 aku pasni. heheheheheh

    ReplyDelete
  2. assalamualaikum yangggg, taniah. glamor kawan2 aku pasni. heheheheheh

    ReplyDelete
  3. Tahniah. Mungkin lepas ni terus meningkat trafik dan populariti tu. Yg penting jgn lupa akak :D
    Itu lah untungnya .COM ;)

    ReplyDelete
  4. dah glamer jgn lupa akak pulak yea.hehe

    tahniah nory, niat ikhlas pasti ada hasilnya.InsyaAllah.

    ReplyDelete
  5. nanti dah femes, jangan lupa yaya ehh :))))
    sayanggg noryy.

    ReplyDelete
  6. congrats nory. lps ni lg ramai la peminat :)

    ReplyDelete
  7. nory, akk dah invite nory kann?

    ReplyDelete
  8. cayalah nory...dh jd selebriti blogger..congrats..

    eh, my sis pn reporter Utusan tau..:)

    ReplyDelete
  9. hihihi bestnyaa.. bila la giliran kite lak nie

    ReplyDelete
  10. saye ida. ingat ida tak? mane tau dah lupe.. hahahahhaaha

    ReplyDelete
  11. wallaaaa wallaaaaaa akak selalu baca blogger terkenal la ni yer.... fewwitttt.....

    gmbr Nory dgn Mr Husband & anak bulu itu... sungguh 'manisssss' okeh...

    ReplyDelete
  12. tahniah akk :) hehhe nnt na g pasar na p pjuk pkcik srat khabar tu bg prcuma paper smate2 nak tgok akk hahhah

    ReplyDelete
  13. wah tahniahh akak nory! terbaekk.. :D xsbr nk beli utusann ni..hehhe ^_______^

    ReplyDelete
  14. tahniah nory...caiyok caiyok... ;p

    ReplyDelete
  15. alhamdulillah. tahniah nory :)
    bestnya :)

    ReplyDelete

* Sila2 kan lah tinggalkan jejak anda disini.
* Terima Kasih ..=)